ניקוי יסודי בלחץ גבוה

0
695
ניקוי יסודי בלחץ גבוה
קרדיט: rnm.co.il

אין דבר חשוב יותר מניקיון, בין אם מדובר בבית הפרטי, בעסק בחברה או במפעל. אחד מהאמצעים שיעזרו לנו לדאוג למקום נקי הוא ניקוי בלחץ מים גבוה. מדובר בפתרון יעיל מאוד וזול יחסית. ניקוי בלחץ מים גבוה מיועד בדרך כלל לניקוי לכלוך קשה, שאמצעים אחרים לא ממש יעילים לגביו, במקרים בהם יש צורך לנקות משטחים במרקם מחוספס, משטחים שומניים מאוד, ועוד. שטיפה מסוג זה נעשית באמצעות זרמי מים המכוונים בעוצמה גבוהה וחודרים לכל סוג של משטח, חריצים ונקבוביות ומנקים ביסודיות כל פיסת לכלוך שהצטברה. ניקוי בלחץ מים גבוה באמצעות מכונת שטיפה, הפך להיות שם דבר, בתחום הניקיון והתחזוקה בשנים האחרונות. מדובר על מכשיר שקל מאוד לשימוש ולכן מוסדות רבים וגם פרטיים מעדיפים להשתמש בו. באם הנכם מעוניינים בייעוץ בנושא, פנו אל חברת ר.נ.מ ציוד ושירותים בע"מ.

 

כל היתרון של שטיפה בלחץ

מכונת שטיפה בלחץ, היא אחד ממכשירי ביצוע הניקיון היעילים והמועדפים על ידי אנשי מקצוע בתחום. מדובר במכונה ניידת, קלה לתפעול וחסכונית, ההופכת כל משימת ניקיון קשה לקלה הרבה יותר. השימוש במכונת שטיפה בלחץ מקצרת את זמן העבודה, מביאה לתוצאות מצוינות, ללא כל שימוש בכוח אדם נוסף פרט למעיל המכונה. למכונות מסוג זה יש מספר דגמים, כאשר גל דגם מותאם לצרכי הלקוח. במכשירים מסוג זה ניתן להשתמש עם מים קרים או מים חמים, תלוי במשטח ומידת הלכלוך הקיימת בו. למכונת השטיפה בלחץ קיימים מגוון שימושים נפוצים לדוגמת שימוש לצורך ניקיון רכבים, ניקוי מקומות עם חריצים שאין שום אפשרות אחרת להגיע אליהם, ניקוי של משטחים גדולים מאוד ועוד.

שואב אבק תעשייתי

על מנת להקל את עבודת איסוף הלכלוך במקומות מוסדיים ועסקים, רבים מעדיפים לעשות זאת על ידי שואב אבק תעשייתי. מדובר במכשיר יעיל, חסכוני, העושה את העבודה בצורה נפלאה, וכן מתאים למקומות גדולים, או מקומות בהם נדרשת שאיבה לעיתים קרובות מאוד לדוגמת מקומות לשטיפת רכבים, בתי קולנוע, מלונות, מפעלים, עסקים שונים ועוד. ישנם סוגים רבים של שואבי אבק תעשייתיים ולכן חשוב מאוד לבצע התאמה מדויקת בין הצרכים לסוג השואב. השואבים מותאמים למגוון פתרונות ניקוי וניתן להרכיב עליהם חלקים נוספים לפי הנדרש. יש שואבי אבק העובדים באופן שקט יותר המותאמים לדוגמא למשרדים ולמלונות ולכן באם הנכם מעוניינים בשואב מסוג זה, פנו לייעוץ אל ר.נ.מ ציוד ושירותים, יבואנית ומשווקת בלעדית של מכונות שטיפה בלחץ ושל ציוד ניקוי. החברה מוסמכת על ידי מכון התקנים הישראלי לתקן ISO 9001:2008 בהתאם לדרישות משרד הביטחון ברמה B, ומציעה שלל שירותים ומוצרים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here