סוגים של חיפוי קירות

0
168
חיפוי קירות
קרדיט:icondesign.co.il

"חיפוי קירות" הוא למעשה כל מה שאנו מלבישים על הקירות, בין אם למטרת עיצוב ואווירה ובין אם מתוך מטרה פרקטית להסתרת פגמים שונים. חיפוי הקירות עליו אנו מדברים הוא חיפוי קירות ייחודי ובעל אפשרויות בלתי נגמרות עבורכם ליצירת חללים מושלמים, מעוצבים והרמוניים כמו חדרי שינה, פינות אוכל, חדרי מגורים ועוד

בקטלוג שלנו תוכלו לראות מגוון עשיר ביותר של חיפויים מהם ניתן לבחור את המתאים לכם ביותר, למשל:

  • חיפוי דמוי עץ – בחירה פופולרית ביותר ליצירת מראה כפרי וחמים או מודרני אלגנטי. הוא זמין במגוון גימורים, צבעים וטקסטורות, דמוי עץ טבעי (אלון או אגוז מבוקע או טבעי), צבועים (שחור, שמנת, מוזהב, נחושת) ועוד.
  • חיפוי קיר אדריכלי – ארץ האפשרויות הבלתי נגמרות! חיפוי קיר עשוי MDF בעובי 10 מ"מ מצופה מלמין / פורמייקה / פורניר בגוון לבחירה מתוך מניפה. הלוחות נחתכים במכונתCNC וניתן להתאים אותם בהתאמה אישית. ה-  MDF הינו חומר עמיד ללחות, חזק ביותר, מתאים בין היתר לעיצוב קיר TV, לחיפוי קירות במטבח או בחדרי האמבטיה.

בכל הקשור לעיצוב יוקרתי ואלגנטי יותר נלביש על גבי החיפוי פורניר בטקסטורות וגוונים שונים, או פורמייקה נאנו בעלת גימור מושלם ועמידות גבוהה במיוחד נגד שריטות. פורמייקה ייחודית זו מעניקה עומק ומראה מט ללא השתקפויות.

  • חיפוי קירות דמוי בריקים – תמיד יהיו באופנה ותמיד יעשו את אפקט ה- WOW מגוון רחב ביותר של דגמים מחכים לכם לבחירה. ניתן ליישם על כל קיר שרוצים ובכל חדר להשלמת אווירה נעימה ומזמינה.

טיפים לבחירת חיפוי קירות

  • סטייל – חשבו על הסגנון הכללי של החלל שלכם ובחרו חיפוי קיר שמשלים אותו. אם יש לכם חלל מודרני, חיפוי קיר אלגנטי ופשוט דווקא בצבע נועז יעבוד באופן משלם! אם יש לכם חלל מסורתי יותר, דוגמת חיפוי דמוי עץ, או חיפוי MDF מצופה פורמייקה או מלמין בדוגמא שקטה, עשויים להתאים יותר.
  • עמידות – חשבו עד כמה חיפוי הקיר שלכם צריך להיות עמיד. אם אתם מכסים אזור עמוס תנועה, כמו מסדרון או חדר רחצה, חומר עמיד ובעל עמידות לרטיבות יתאים יותר מאשר חיפוי עדין.
  • התקנה ותחזוקה – חיפויי הקיר שלנו נועדו להתקנה עצמית קלה ופשוטה להדבקה בעזרת דבק סופר 7 ואינם דורשים תחזוקה מיוחדת למעט ניגוב במטלית מיקרופייבר ייעודית לשימוש זה. ניתן לתאם התקנה ע"י מתקין מקצועי בתוספת תשלום.
  • תאורה – אחד ה"שחקנים" החשובים בעיצוב בכלל ובהשלמת המראה בחיפויי קיר בפרט. חשבו כיצד ייראה חיפוי הקיר שלכם בתנאי תאורה שונים ובשימוש בגופי תאורה מתאימים היכולים לצור משחקי תאורה מרתקים שישלימו את האווירה בחלל.

חיפוי קירות במקסימום!

  • קירות הדגשה – שקלו להשתמש בחיפוי הקיר על קיר הדגשה כדי ליצור נקודת מוקד בחדר. זוהי דרך נהדרת להוסיף נגיעות של צבע, או דוגמה, מבלי להעמיס על החלל.
  • טקסטורות – אם אתם משתמשים בחיפוי קיר עם טקסטורה, כמו חיפוי דמוי עץ או בטון, שקלו להוסיף טקסטורות נוספות לחלל עם ריהוט רך כמו כריות, שמיכות ושטיחים.
  • דוגמאות – אם אתם משתמשים בחיפוי קיר עם דוגמאות, נסו לשמור על אלמנטים אחרים בחדר פשוטים יחסית כדי להימנע ממראה עמוס.
  • אקססוריז – השתמשו באביזרים כמו יצירות אמנות, מראות וחפצי נוי כדי לחבר את חיפוי הקיר שלכם לשאר החלל.

נשמח להציע לכם מגוון אפשרויות עיצוביות נפלאות לחיפוי קירות בבית. צרו קשר כעת.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here