סילר – חומר קסם לשיש, רצפות וקירות

0
670
Grinding concrete with a special grinder, concrete processing

סילר הוא חומר איטום המגן על השיש במטבח, הרצפה או הקירות. ניתן למרוח אותו על סוגים שונים של משטחים: שיש, אבן, בטון, גרניט פורצלן. גם אם זהו ריצוף מחומרים אלה וגם אם זהו ציפוי בלבד, מדובר על חומרים סופגים אשר עם הזמן חודרים אבק, לכלוך ועוד דרך השכבה החיצונית פנימה ואז שטיפה רגילה אינה מספיקה אלא נדרש ליטוש של הרצפה או לפחות פוליש על מנת להחזיר לה את המראה המבריק והרענן. ליטוש של הרצפה שמבצעת חברה מקצועית ומנוסה כמו יאיר כהן ליטושי אבן ופוליש כוללים גם מריחת סילר בתור השלב הסופי של העבודה.

סוגים שונים של סילר

ישנם מספר סוגים של סילרים. ההבדל המשמעותי ביותר הוא האם זהו סילר על בסיס מים או על בסיס חומרים סולבנטיים (אלכוהול). הבדל נוסף שיכול להיות הוא מטרה נוספת  מעבר לאיטום ולהגנה. יש סילרים בהם היא תהיה הענקת מראה רטוב או חצי רטוב לרצפה. יש כאלה בהם היא תהיה שמירה על הגוון. ישנו סילר המגן מפני החלקה ולכן בליטוש מרצפות או מדרגות משתמשים בו. אם המטרה היא איטום קירות, ישנם גם סילרים המנגנים מפני גרפיטי (כולל של הילדים…). אם זהו סילר המיועד לאיטום השיש, כדאי לבחור כזה שיכול לבוא במגע עם מזון או כלי אוכל. עם זאת, בחירת הסילר המדויק למטרה לא צריכה להטריד אתכם. חברה מקצועית ומיומנת תדע לבחור בסילר המתאים ביותר למטרה ולמצב הריצוף/ הקיר.

סילר כחלק ממראה חדש לרצפה

סילר אמנם ניתן גם למרוח באופן עצמאי כפעולה יחידה שאתם מבצעים לשיפור מראה הרצפה או הקיר. עם זאת, אם כבר החלטתם שמראה הרצפה מפריע לכם, אם אתם שמים לב לכתמים שכבר ישנם, מריחת סילר לא תספיק. במקרה הטוב היא תמנע התדרדרות נוספת. חברת יאיר כהן ליטושי אבן ופוליש היא חברה בעלת ניסיון של מעל 20 שנה בתחום ליטוש ריצוף וקירות מחומרים שונים ושיפור המראה שלהם באופן משמעותי. עבודה שתבצע החברה תכלול ליטוש במידה הנדרשת והענקת מראה חלק לרצפה, פוליש למראה מבריק וגם מריחת סילר שישמור על המראה החדש. אם כבר החלטתם שנדרש שינוי אל תלכו על המינימום שגם לא יביא לשיפור משמעותי. הצוות המקצועי של יאיר כהן יראה בדיוק מה נדרש אצלכם כדי לתת לרצפה,  לקירות או לשיש במטבח את מה שנדרש להם מבלי להחליפם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here