ספורט ימי – לגוף ולנשמה

0
242

לגוף ולנשמה

לכולנו מומלץ להזיז קצת את הגוף, לתת לשרירים לפעול, להזיז את המפרקים בשביל לשפר את הבריאות שלנו- גם הפיזית וגם הנפשית. ענפי הספורט מלאים באפשרויות שכל אדם יכול למצוא את מה שהוא מחפש על פי היכולות הפיזיות שלו, הזמן שלו וגם העלויות הכלכליות.

ספורט ימי , תחרותי או שלא תחרותי הוא מלא אדרנלין, משמח ומאתגר את הגוף ועיקרו הוא לאתגר את חוקי הטבע ויכול להיות בחירה טובה כפעילות גופנית. בחלק מהענפים משתמשים בציוד מיוחד כמו סירות או גלשנים ובחלקם המתאמן משתמש רק בגופו כמו שחייה או טריאתלון.

היתרון הנוסף בספורט הימי הוא המפגש עם המים שמאפשר רמת אתגר אחרת ועבודה מעט שונה מספורט יבשתי. בנוסף, רוב ענפי הספורט הימי מתרחשים במי הים, הידוע כבעל תכונות מרגיעות לנפש – כך אפשר להנות כפול מיתרונותיה של הפעילות הגופנית – גם פיזית וגם נפשית.

לשדרג את המסיבה

מסיבה היא אחת הדרכים לחגוג אירועים שונים ומשמחים והיא מאפשרת יציאה מהשגרה היומיומית לטובתם. השכרת יאכטה למסיבה הופכת את המסיבה לאירוע שובר שגרה, חוויתי ושונה אפילו יותר. מסיבה בהפלגה על יאכטה מתאימה לכל גיל- ילדים, מתבגרים ומבוגרים, היא מאפשרת ניתוק, חופש ופרטיות בזכות המרחק שלה מהחוף.

תוכלו לחגוג ללא הפרעות משכנים מטרידים, לחגוג עד מתי שתרצו, להרעיש כמה שתרצו וכמובן עומדת בפניכם האפשרות להיכנס למי הים שישמש בריכה פרטית עבורכם. בנוסף, אפשר להוסיף פעילויות בים כמו אבובים, סירות ובננות לחוויה אתגרית ומלאת אדרנלין.

ימי הולדת בעידן החדש

עם השנים ימי ההולדת לילדים הפכו למתוחכמים יותר, מרהיבים יותר ומושקעים יותר. כל אמא נדרשת היום להיות גם מפיקה ולהכין לילד מסיבת יום הולדת מהסרטים, כזו שהילדים האחרים ידברו עליה ויחזרו להורים שלהם וירצו גם. אותן אימהות משקיעות בעיצובים, באוכל, בסגירת המקום או בעיצוב הבית לכבוד המסיבה.

השכרת יאכטה ליום הולדת היא פעילות שתקפיץ את יום ההולדת בכמה רמות. יום הולדת על יאכטה שונה מעוד יום הולדת עם ליצן, או קוסם.

אבל לא רק הילד נהנה, אלא גם ההורים – שיכולים לקבל חבילה הכוללת אוכל ושתייה, עיצוב חיצוני ופנימי של היאכטה לפי הנושא שהילד אוהב ואפילו צילום ותיעוד של האירוע.

חברת שייט אשדוד היא חברה ותיקה ומקצועית המספקת כלי שיט בכל הגדלים, עבור מטרות חיוניות ותיירותיות וגם מפעילה כלי שיט עבור אירועים שונים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here