עבירות סמים – הן בעיה מורכבת שלא תרצו להזניח

0
550
קרדיט https://b-malka.co.il/

השימוש בסמים הוא אומנם אסור בחוק, אבל זה לא אומר שאנשים לא נופלים לסמים ומתמודדים עם בעיות סמים קשות ומורכבות בחיי היומיום שלהם. יחד עם זאת, גם המכורים לסמים עלולים למצוא את עצמם בחדר החקירות, מתמודדים עם האשמות קשות של המשטרה בנוגע לעבירות סמים. הצוות של משרד עורכי הדין בנימין מלכא יעזור לכם להתמודד עם ההאשמות וילווה אתכם לאורך הדרך בצורה מקצועית.

החוק לא מקל עם עבריינים בתחום הסמים

בראי החוק הישראלי, עבירות סמים הן עבירות מאוד קשות ומורכבות, שמשפיעות לא רק על העבריין אלא גם על הסביבה החברתית שלו. ולכן, רף הענישה של עבירות כאלה הוא יחסית גבוה, והחקירות מתנהלות באופן סמוי כל הזמן. כל עורך דין פלילי מוביל שעוסק בתחום הסמים, יוכל לעזור לכם להתמודד עם החקירה במקרה ואתם מגיעים לחדר החקירות. אבל אם אפשר להימנע מהמצב הזה, כדאי לכם לעשות את כל המאמצים כדי לבקש עזרה מבעוד מועד.

אתם צריכים לפנות מהר, לצוות משרד עורכי דין

כאמור, פנייה מהירה לעזרתו של עורך דין עבירות סמים היא ההחלטה החשובה ביותר שאתם יכולים לקבל, אם אתם רוצים להתמודד בצורה המתאימה עם החקירה שלכם. הרי יש המון גורמים שמעורבים בחקירות סמים, ויש תחומי אחריות פלילית שונים לכל אחד מהמעורבים בחקירה. אם אתם משתפים פעולה באופן מלא, אבל גם שומרים על הזכויות שלכם, העונש שלכם יתאים בדיוק לחלק שלכם בפרשה. אז גם תהיה לכם את ההזדמנות לעבור תהליך שיקום אמיתי,  כזה שירחיק אתכם מהסמים ויעזור לכם לבנות מחדש את החיים שלכם.

לפני החקירה, קחו את הזמן להתכונן

במידה ואתם ממתינים לחקירה שלכם אחרי שקיבלתם זימון, יש לכם זמן יקר מפז לתכנן את הצעדים שלכם ביחד עם עורך דין המלווה אתכם ונקודה זהו יתרון, שמאפשר לכם לפנות לקבל ייעוץ לפני חקירה, ואתם רוצים לנצל את היתרון הזה בכל דרך שהיא. ייעוץ לפני חקירה הוא לא רק תהליך בירור של העובדות כמו שאתם רואים אותן, אלא גם שלב שבו אתם יכולים לדמות את החקירה ולהתכונן ביחד עם עורכי הדין שלכם כדי לענות בצורה נכונה על כל השאלות.

משרד עורכי הדין בנימין מלכא מלווה אתכם שלב אחרי שלב בחקירות סמים מורכבות, ועוזר לכם לקבל כלים להתמודד עם כל חקירה או בעיה שהיא. לפרטים נוספים התקשרו 0506398477.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here