עורך דין גירושין – חשוב לקרוא

0
143
תביעת מזונות
credit: canva.com

כאשר אתם עומדים בפני סיטואציה של גירושין חשוב מאוד שתבחרו בעו"ד מקצועי שייצג אתכם, יגלה רגישות ויבין את הצד שלכם בצורה מלאה. חשוב לבחור בשירותיו של עורך דין גירושין במרכז אשר מגלה רגישות ואינטליגנציה, כזה שאתם מתקשרים עמו בצורה טובה, שהוא זמין לכם ושמחזיק בידע הדרוש כולל הכרת תקדימים ופסיקות אחרונות בתחום. מדובר בתחום ידע רחב הדורש מומחיות, ניסיון רב שנים והיכרות עם המערכת המשפטית והתנהלות בית המשפט לענייני משפחה או בית הדין הרבני.

כיצד לבחור

בכדי לבחור עורך דין שנכון עבורכם ומתאים למקרה שלכם יש לוודא כמה דברים. בחירת עורך די גירושין במרכז לצורך הגשת תביעת מזונות, טיפול בנושאי משמורת או חלוקת רכוש משותף היא לא בחירה קלה. חשוב לקיים פגישת היכרות ולשים לב לשאלות שעורך הדין שואל אתכם. חשוב להבין האם עורך הדין עצמו יטפל בתיק שלכם או אחד הצוותים במשרד שכולל מתמחים חסרי ניסיון משמעותי. חשוב לקבל חוות דעת והמלצות ולהיפגש עם כמה עורכי דין אופציונאליים טרם קבלת החלטה.

אלמנט נוסף חשוב הוא יצירתיות. תיקים רבים דורשים יישום של פתרונות ומהלכים לא שגרתיים, בחירה של המלים הנכונות בפני השופט או בן הזוג השני, בניית אסטרטגיה ויכולת ניהול מו"מ לצד ורבליות אל מול השופט.

השירותים שתקבלו

עורך דין גירושין במרכז יטפל עבורכם בנושאים רבים במסגרת תיק הגירושין כמו דמי מזונות, חלוקת רכוש משותף, משמורת, הסכם גירושין, פתיחת התיק, הגשת התביעה ועוד. עו"ד מקצועי ומומחה גם יספק לכם ייעוץ ביחס לערכאה העדיפה עבורכם – רבני או בית משפט לענייני משפחה.

ואם יש לכם צורך של עורך דין התנגדות לצוואה על מנת להגיש התנגדות לצוואה – פנו בהקדם לעו"ד מקצועי שייצג אתכם. כאשר מדובר על הגשת התנגדות לצוואה קיימת חשיבות מכרעת לממד הזמן, משום שהחוק קובע פרק זמן מסוים שהוא למעשה חלון זמנים במהלכו ניתן להגיש את ההתנגדות. עו"ד לענייני צוואה וירושה יסייע לכם רבות בהגשת ההתנגדות לצוואה, בבחירת הנימוקים המתאימים, וראיות תומכות שיגבירו את סיכויי ההצלחה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here