עורך דין גישור-להתמודד נכון

0
125
עורך דין גישור
קרדיט: canva

בשנים האחרונות ישנם לא מעט פרצות דרך בנוגע להחלטות של בתי המשפט העוסקים בדיני משפחה, כאשר לא מעט מהם בוחרים בשיטות והחלטות אלטרנטיביות אשר יוכלו לצמצם את הוראת בית המשפט ולאפשר חופש פעולה של בני הזוג. אחת מאותן אלטרנטיבות הינו תחום הגישור, המאפשר לבני הזוג להגיע לכדי הסכמות בנושאי החלוקה הרבים אשר מתקיימים בזמן ההליך של גירושין. עם זאת עורך דין גישור, יוכל לעזור בעוד מגוון מקרים שונים אשר עלולים להוות פולמוס קיצוני בין בני הזוג ובחלק מהמקרים גם לפגוע בסובבים אותם. אחת ההמלצות במקרים שכאלו הוא כמובן משרד עורכי הדין אלינור ליבוביץ', המציע שירותי גישור והתמחות של מעל לשלושים שנים בדיני משפחה.

סל הכלים הקיים כיום אצל עורך דין גישור הינו רחב, כאשר שפת הגישור מאפשרת לכל הצדדים להביא את עצמם אל תוך כותלי הדיון וקיים שיח בריא ומפרה. על כן גם במקרים של גירושין, השימוש בגישור נחשב לאפקטיבי ומעולה. ראשית כי ישנם לא מעט נכסים הדורשים חלוקה בין בני הזוג ושנית כי לא רק חייהם של בני הזוג עומדים על הכף, אלא גם של ילדיהם. לכן אחת פגישות גישור יוכלו להכפיף את כל החששות אל תוך חדר אחד, בעזרת איש מקצוע אובייקטיבי שיוכל לעשות סדר בין כל הרצונות והחלוקה. כך שגם אם לא קיים הסכם גירושין בין בני הזוג או שלא קיים ביניהם הסכם ממון כזה או אחר, יתאפשר לכל אחד מבני הזוג להביע את רצונותיו ולבסוף לבצע את החלוקה בצורה מיטבית עבור כל אחד מהצדדים. מאידך

להיפרד בשלום

חשוב לזכור כי הליכי גירושין נעשים לא פעם תחת לא מעט אמוציות לוהטות, על כן שימוש בשירותיו של עורך דין גישור יאפשר שיח מכבד, חלוקה ראויה ושמירה על שאר בני המשפחה תוך כדי קבלת פתרונות יצירתיים בידי המגשר, אשר יהיו מקובלים על ידי בית המשפט ויאפשרו ניהול תקין של כל מערכת גירושין. לכן אחת ההמלצות היא להיוועץ עם משרד עורכי הדין אלינור ליבוביץ', המתמחה בפתרונות גישור.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here