עיצוב אנדרטאות כפי שלא הכרתם

0
359
עיצוב אנדרטאות
קרדיט https://andartaot.co.il

עיצוב אנדרטאות הוא תחום מאוד נפוץ בישראל, שכן יש המון אנדרטאות ברחבי הארץ. האנדרטאות נועדו על מנת להנציח אנשים שהלכו לעולמם מסיבות כאלה ואחרות. עיצוב האנדרטאות לרוב יעשה על אבן ועל ידי אבן מסוג גרניט שנחשבת לבין האבנים החזקות ביותר בטבע. על מנת שנעשה עיצוב נכון ומדויק לאנדרטאות חשוב שנשים לב למספר פרטים, איפה אנחנו מקימים את האנדרטה, מה הצבעים שיהיו סביבה, באיזה צבע אנחנו רוצים שתהיה האנדרטה שלנו, וכן סוגי האבנים והצורה שלהן. לשם כך תוכלו להיעזר באנדרטאות טל חזן שמתמחה בעיצוב ובפיסול של אנדרטאות ובדגש על עבודה עם אבן ופיסול סביבתי, עם ניסיון של 15 שנה בתחום האבן והאנשים המקצועיים ביותר בתחום, יחד עם אדריכל מומחה, ופסל ואמן באבן.

אנדרטה אומנות לשמה

אומנות באבן תלויה במספר משתנים, אחד המשתנים הוא האבן עצמה, שכן האבנים הנפוצות ביותר הן אבנים מקומיות שבנויות מסלע משקע כמו אבן גיר, האבן החברונית או החלילה, בנוסף יש את אבן הדולמיט היוקרתית שהיא אבן קשה צפופה ואיכותית. על מנת שנעשה אומנות באבן בצורה הטובה ביותר חשוב שאמן שמתעסק במקצוע האומנות באבנים ידע להתעסק עם סוגי האבנים השונות ויהיה עם כלים מקצועיים לשם כך. אומנות באבן היא דבר ייחודי שכן האומנות וההשקעה בכל אבן ואבן היא תהליך ממושך הלוקח זמן רב.

סביבה אומנותית

פיסול סביבתי הם הדברים היותר ייחודים בנוף הסביבתי, שכן אפשר להציב אותם בכל מיני מקומות ולכל מיני מטרות, כדוגמת אנדרטאות המנציחות אדם מסוים או קבוצה וכן גם פסלים סביבתיים בגנים, פארקים ומקומות ציבוריים שונים. הפסל לרוב יהיה מעוצב לפי המקום אליו הוא מוזמן, לדוגמה בגן משחקים הפסלים יהיו בצורת חיות, ובמקומות ציבוריים כדוגמת הבימה בתל אביב יהיו פסלים יותר אומנותיים. יש להתחשב גם בהתאמת פסלים בגנים ציבוריים שיהיו מחומרים מסוימים שלא יפגעו בעוברים והשבים, טל חזן המייסד והמנהל של חברת אבנים- אמנות באבן הוא פסל המתמחה בבנייה של אנדרטאות ופסלים סביבתיים, לפרטים נוספים צרו קשר והצוות המקצועי של טל חזן יעמוד לשירותכם בכל פנייה בנושא תוך שירות אדיב ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר בתחום, בטלפון : 053-9235363.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here