עיצוב דירת קבלן

0
155
קרדיט: Ingrid Interior Design

עיצוב דירת קבלן משדרג את חווית המגורים בבית החדש. הרצון הוא להתאים את המרחב הפנימי לצרכי הדיירים בבית. כך לגבי משפחה גדולה, זוג אנשים מבוגרים וכדומה. כל אחד יכול גם לבחור את סגנון העיצוב האהוב עליו. מעצבת פנים אינגריד גואטה עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע מפורט.

עיצוב דירת קבלן – פרקטי ונאה

עיצוב דירת קבלן חייב לקחת בחשבון אלמנטים שונים קיימים, את נתוני הדירה ואת צרכיהם ורצונותיהם של הדיירים. הרצון והצורך הוא לייצור מרחב מגורים פונקציונלי ויפה. ניתן לבחור בסגנון עיצוב כפרי, מודרני, קלאסי ואחר. הוא יוביל לכל אורך הדירה עם שינויים מתבקשים לסלון, למטבח ולחללים וחדרים אחרים. ייעשה שימוש בחומרים מקובלים כמו אבן, מתכת, זכוכית, עץ, פלסטיק ואחרים היכולים להשתלב היטב ביניהם. יהיה צורך לתת פתרונות נדרשים התורמים לאיכות החיים. כך למשל, הרחבת פתחי חדרים שונים למבוגרים אשר מתניידים על כסאות גלגלים. לחילופין ובמקרים בהם מדובר על משפחה חמה – עיצוב חדר משפחה בה ניתן להעביר שעות משותפות יחד וכדומה. מעצבים יכולים להוסיף אלמנטים כמו נישות, הנמכות תקרה, קירות כוח מצופים בבריקים, מחיצות ודקורציות נוספות המושכות את העין והלב. הכול לטובת יצירת מרחב הרמוני ונעים לשהייה. בחירת מרקמי בדים, ריצוף, צבעים, גופי תאורה, אביזרי פרזול ועוד יוסיפו חיים וזהות ויתרמו רבות.

תהליך הנעשה בשלבים

התהליך מורכב ומתחיל לאחר מפגש עם הלקוחות, שמיעת בקשותיהם וסיור בדירה. ראשית ייבחר קונספט המוביל להכנת תכנית ראשונית. בהתאם לבקשות והערות היא תעבור שינויים עד להצגת התוכנית הסופית. הביצוע ייעשה על ידי עובדי הקבלן והמעצבת תעקוב אחריו לכל אורך התהליך ועד לסיומו.

מעצבת מוכשרת

מעצבת פנים אינגריד גואטה מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. שירותיה מקיפים וכוללים, ייעוץ סבלני, הקשבה והפנמה, תכנון פרקטי ויצירתי, ליווי צמוד, סיוע בבחירת אביזרים ופריטים משלימים, מחירים נוחים ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מלימוד התחום לעומק, מהתמחויות, מהתעדכנות במגמות וטרנדים חשובים בתחום, ממתן שירות איכותי ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. היא תשרת בשמחה נוספים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here