עיצוב פנים באמצעות חמשת החושים

0
161

רוצים להגדיל את ההכנסות של החנות על ידי עיצובה מחדש? חשבתם על לפתוח קליניקה בביתכם? מרגישים שהמשרד שלכם צריך ריענון? נשמע שאתם מחפשים מעצבי פנים בירושלים על מנת לרענן את מראה החלל ולהפוך אותו ליתרון שיגדיל את המכירות ויאפשר סביבת עבודה נעימה ואפקטיבית. שוקי מאיר הוא מעצב ירושלמי במקור, שיכול לגרום לחלל אותו אתם רוצים לעצב נעים, מרשים ונוח מצד אחד ומצב שני לגרום לעיצוב להעביר את המסר אותו אתם רוצים להעביר ללקוחות שלכם.

חשיבות של שירותי מעצבי פנים בירושלים

על מנת שלקוחות שיגיעו למקום בו אתם עיצבתם וירצו להישאר, לקנות מוצרים או לחתום על עסקה, חשוב שהמקום יהיה נעים ונגיש ושהרושם הראשוני יהיה טוב. רושם ראשוני נקבע בשבע שניות הראשונות, ולכן על כל פרט מגדול ועד קטן צריך להיות מדויק מבחינה עיצובית. מעצבי פנים בירושלים יוכלו לעזור לכם לעצב את המקום שלכם בצורה שתהיה רווחית עבורכם בטווח ארוך.

המוח שלנו קולט הכול, בין אם אנחנו מודעים ובין אם לא. לכן, יש כל כך הרבה פרטים שעלינו לשים לב אליהם, הנוגעים לכל החושים שלנו על מנת שלקוחות ירגישו בנוח. מעצבי פנים בירושלים ישמחו לעמוד לשירותכם ולסייע לכם להפוך את עיצוב החלל שברשותכם למלאכת מחשבת שתסייע להופך את החלל לאטרקטיבי.

  • חוש הראייה- החוש שאנחנו הכי מודעים אליו בכל הנוגע לעיצוב. חשוב לשים לב לצבעים הבולטים, הרהיטים וסידורם, תאורה, תמונות קיר ועציצים וכל דבר גדול וקטן שנראה לעין.
  • חוש הריח- במידה ונכנסים לקליניקה מומלץ שיהיה ריח פרש ונקי. בכל שאר המקרים ריח עדין ונטרלי יהיה גם טוב, רק שלא יהיה מסריח.
  • חוש השמיעה- בחנויות וקליניקות מומלץ לשים מוזיקה נעימה שתואמת את אווירת המקום.
  • חוש הטעם- סוכריות ליד הקופה או בכניסה לקליניקה יתרמו מאוד לתחושת הנוחות של הלקוח.

מעצב פנים מוביל בתחומו

שוקי מאיר הוא מעצב ואדריכל פנים אשר גדל והתחנך בירושלים. ישנם המון מעצבים, אך מעטים הם כמו שוקי מאיר, זאת בזכות היחס האישי, האדיב והזמין שהוא מעניק ללקוחותיו, המקצועיות הבלתי מתפשרת, מגוון החללים אותם מאיר יכול לעצב ומאות הלקוחות המרוצים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here