עיצוב פנים במרכז

0
37
עיצוב פנים במרכז

במאה הקודמת רוב הדירות בארץ היו דומות למדי זו לזו. מאז השתכללנו. רמת החיים שלנו נמצאת במגמת עלייה, ואנחנו רוצים ליהנות גם מבתים משודרגים. הדירות הלכו וגדלו, וגם התבדלו אלה מאלה, ויותר ויותר משאבים הושקעו בעיצוב הפנים. עיצוב פנים במרכז הוא תהליך מדויק שמקנה מספר תועלות משמעותיות, ובמיוחד אם הוא מופקד בידיים מקצועיות ומוכשרות כמו אלה של שלומית גליקס.

התועלות המשמעותיות של עיצוב פנים במרכז הארץ

* בית עם אופי – חיים עם איכות אמיתית כוללים מגורים בסטנדרטים גבוהים במיוחד. חלק בלתי נפרד מכך הוא בית עם אופי, ולא עוד העתק חסר ייחוד של אינספור דירות אחרות. כדי להעניק לבית אישיות נדרשת מקצועיות ויכולת לתרגם את תכונות בני הבית לאלמנטים עיצוביים, ולכן כדאי להיעזר בשירותיה של מעצבת מוכשרת.

* ניצול מקסימלי של השטח – נדל"ן בישראל הוא מוצר יקר, מאוד. בפרט זה המצב באזורי הביקוש במרכז הארץ. כשכל מטר רבוע עולה עשרות אלפי שקלים, כדאי להפיק את המקסימום האפשרי מכל פינה ופינה בדירה – וזוהי עוד תועלת משמעותית של עיצוב פנים.

* התאמה מלאה לצרכי בני הבית – עיצוב פנים מקצועי מבטיח מראה מרשים, אבל לא רק. נדבך מרכזי נוסף הוא פונקציונליות: כשכל חלל בבית מותאם באופן מושלם למאפייני השימוש בו, ולבני האדם שחיים בבית, התוצאה היא חיים נוחים ונעימים במיוחד.

מקסימום תשומת לב לכל פרט ופרט וגם לתמונה המלאה

עיצוב פנים בעזרת עם אשת מקצוע רצינית הוא כאמור תהליך מסודר ומדויק. בשלב ראשון שלומית גליקס מקשיבה. היא מקשיבה לרצונות של הלקוח או הלקוחה, לדרך שבהם הם מבקשים להשתמש בכל חלל בבית, לחלומות שלהם, גם לחששות, גם למה שלא נאמר במילים מפורשות אלא "רק" בתחושות, ובאופן כללי מבינה איך הם תופשים את המושג "בית". את כל אלה היא מתרגמת לקונספט המתאים ביותר לאותם בני אדם, ולאחר מכן הקונספט מתורגם לתוכנית עבודה שניתן ליישם בתוך מסגרת התקציב הנתונה ובכפוף לאילוצים הנדסיים ואחרים. השירות של גליקס מתאפיין בזמינות רבה ובשקיפות מלאה, לרבות מענה מפורט וסבלני לכל שאלה והתייחסות לכל בקשה. דגש נוסף הוא מקסימום תשומת לב לכל פרט ופרט ובמקביל גם לתמונה המלאה – כדי שהתוצאה תהיה בית לא פחות ממושלם עבורכם.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here