על מה לשים לב בבחירת זמר או זמרת לקבוצות קטנות ואירועים?

0
67
מופעים ברוסית
קרדיט: קנבה

רוצים שהיום הולדת שלכם ייזכר כאירוע מיוחד?

אירוע חגיגי הוא בדרך כלל אירוע משמח ומיוחל, אולם הכנתו דורשת מאמץ והשקעה גדולה למדי. חשוב להבין שחלק מהאירועים דורשים אישור מיוחדים שגם את זה יש לקחת בחשבון.

רוצים מופע ליום הולדת 70 הכי מגניב אך גם קלאסי? שיהיה שמח, מרגש וייזכר להרבה מאוד זמן? שהאורחים יבכו מרוב רגשות… כך זה יהיה אתנו!

ראשית: זו התוכנית המקורית שלנו

  • רפרטואר עשיר משירים ישראלים ושאנסונים צרפתיים עד יצירות קלאסיות ואופראיות (יוליה היא זמרת אופרה ישראלית).
  • שירה חיה (כשאנו שרים אנחנו סוחפים את הקהל והוא בהחלט נהיה חלק מהמופע).
  • טקסי חתונה בצורה לא סטנדרטית
  • שירים ומופעים מספר שפות: עברית, צרפתית, רוסית ואנגלית
  • אם ברצונכם לארגן אירוע רב משתתפים נוכל להציע לכם נגנים, רקדנים גם מנחה שידליק את האווירה!

במה תלויה הצלחה של אירוע?

אם בא לכם ממש להרשים את האורכים עדיף אם מעצבים מקצועיים או חנויות פרחים ידאגו לעיצוב. לפני העסקת מומחה יש לוודא שיש לו ניסיון ורצוי תיק עבודות. בכל מקרה, אתם צריכים לאהוב את הסגנון שלו, אז התוצאה תשמח את כולם. הכניסה יכולה להתבצע בצורה של קשת יפה שמושכת תשומת לב. אם אתם רוצים להזמין זמרת לאירועים קטנים תזכרו כי אנשים אוהבים מוזיקה חיה, אין צורך לשכור להקות יקרות, לפעמים מוזיקאים וזמרים לא ידועים יכולים להיות הרבה יותר מעניינים מאשר זמרים פופולריים. בנוסף תזכרו – מוזיקה רועשת תמשוך עוברי אורח וסתם סקרנים שלא ידעו דבר על האירוע ולא אמורים להשתתף בו.

את מי להזמין למופע?

הצלחת החג תלויה במידה רבה בשאלה אם הקהל נבחר נכון. הכל כמובן בהתאם לתקציב, וגודל האירוע. כמובן שאם אתם מארגנים מופעים ברוסית קהל היעד הוא יהיה דוברי השפה אך גם הצברים יכולים להתענג מערב שירה איכותי בשפה זרה וגם מאווירה שמסביב למופע. יש להכין את רשימת המוזמנים, האם יהיו נאומים וכמובן כיבוד שיוגש לאורחים ואיזה משקאות הם ישתו.

דואט של יוליה ופיליפ הוא סיפור אהבה שהתחיל על הבמה… סיפור אהבה למוסיקה וסיפור אהבה אנושי שהפך למשפחה מאושרת! יוליה היא כאמור זמרת אופרה ישראלית שעלתה מבלארוס והגשימה את חלום ילדותה להיות זמרת. סיימה בהצטיינות את אקדמיה למוסיקה בירושלים ומבצעת גם רפרטואר במגוון ספות. פיליפ מצטרף לשירתה במגוון בלדות ושאנסונים בניחוח צרפתי…

אם אתם שוקלים לארגן אירוע עם זמרים וערב מופלא של מוסיקה ומופעים – צרו קשר אתנו בטלפון: 050-3372990

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here