פרסום בעיתון כלכלי – חשיבות שיא בימי קורונה

0
2282
פרסום בעיתון כלכלי – חשיבות שיא בימי קורונה
מקור pixabay

אחת התוצאות של החדירה המאסיבית של האינטרנט לחיים של כולנו, היא תהליך של שינוי משמעותי באופי הכללי של העיתונות. בעבר הלא רחוק, כל אחד מהעיתונים עסק כמעט בכל תחומי הדעת האפשריים. המאבק לא היה על שליטה או נוכחות בתחום ספציפי, אלא על דעת הקהל. האוריינטציה של העיתון היתה חשובה, וכל עיתון נהג לסקר את החדשות מנקודת מבט אידיאולוגית. נכון להיום, למעט מספר לא גדול של עיתונים, נקודת המבט האידיאולוגית כמעט ואיננה נלקחת בחשבון. מאידך, נוצרו קטגוריות שונות ועיתונים המתמקדים בתחומים שונים. 

בתחום העיתונות הכלכלית, נרצה לעשות פרסום מודעה בעיתון דה מרקר וכן בעיתונים החשובים בישראל – כלכליסט וגלובס. כתוצאה, פרסום מודעה בעיתון כלכלי היא ממוקדת יותר ומגיעה בדיוק לקהל היעד הנדרש. מהן הסיבות להפרדה בין העיתונים השונים ולהתמקדות שלהם בתחום התעניינות צר יחסית? מהם היתרונות של פרסום בעיתון כלכלי על פני פרסום בפלטפורמות אינטרנטיות אחרות? בשורות הבאות נרחיב את היריעה בסוגיות הללו. 

הפרדת תחומים בין העיתונים והסיבות לה

אחד המאפיינים של העידן המודרני הוא שפע המידע שכל אחד בכל מקום בעולם נחשף אליו בכל רגע נתון. אם בעבר הלא רחוק, שזה אומר עד לפני שני עשורים או אפילו פחות, עצם ההגעה למידע היה בה משום הישג, הרי שנכון להיום המידע זמין ועומד לרשותו של כל אדם, עורכי העיתונים השונים אינם נדרשים למלא את העיתונים בכל מחיר אלא לנפות את המידע העודף ולפרסם רק את המידע הרלבנטי והחשוב ביותר. למעשה, הידיעות שלא אושרו לפרסום מאפשרות למלא עיתון אחד נוסף או אפילו שניים. על מנת למשוך את הקוראים ולהשאיר אתם בתמונה, החל כבר לפני כמה שנים תהליך מאסיבי של התמקצעות והחלו לצאת לאור עיתונים ממוקדים: עיתונים כלכליים עיתונים העוסקים באופנה, ברכב או בנושאים כדוגמת רפואה טבעית או צבא. כתוצאה, פרסום מודעה בעיתון כלכלי תגיע לקהל היעד הנכון ופרסום בעיתון מקצועי אחר תגיע גם היא לקהל הקוראים שלו.

היתרונות של פרסום בעיתונים כלכליים

פרסום מודעה בעיתון כלכלי נושא בחובו יתרונות רבים. ואולם היתרון החשוב ביותר הוא חשיפה של הקורא למודעה לאורך זמן. ככל שקריאת הכתבה המקצועית נמשכך, כך החשיפה של הקורא למודעה ארוכה יותר. זאת, לעומת פלטפורמות אחרות שבהן החשיפה קצרה ולא תמיד ממוקדת כהלכה. מעוניינים דעת יותר? רוצים להגדיל את המכירות? אתם במקום הנכון. כדאי ליצור קשר כבר כעת ולעשות צעד חשוב לשיפור תוצאות הפרסום ולהגעה לקהל היעד המתאים באמצעות פרסום מודעה בעיתון כלכלי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here