פרסום בפייסבוק לעסקים קטנים

0
2821
פרסום בפייסבוק לעסקים קטנים
קרדיט pixabay

אם אתם חושבים שלעסקים קטנים אין מקום בפייסבוק ושזוהי פלטפורמה לחברות גדולות בלבד– אתם לצערנו טועים ומטעים כי דווקא ההיפך הוא הנכון. מכיוון שפייסבוק מספקת מידע על התחביבים, תחומי העניין ופרטים נוספים על הגולשים (מין, מקום, גיל וכו') המשמעות היא שקמפיין שכולל פרסום בפייסבוק נחשב לאיכותי ולמוצלח במיוחד, כך שזוהי פלטפורמה אידיאלית לעסקים קטנים. אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא ולגלות איך עושים את זה נכון.

למה פייסבוק בכלל?

אם אתם שואלים את עצמכם למה בכלל לפרסם בפייסבוק התשובה פשוטה – מדובר ברשת החברתית הגדולה בעולם שכוללת נכון ל-2018 כ-2 מיליארד משתמשים. ובמילים אחרות – כשליש מאוכלוסיית העולם נמצאת פה ואתם יכולים להגיע אליהם בקלות באמצעות פרופיל עסקי.

בנוסף, פרסום בפייסבוק מאפשר לכם גמישות בתקציב הפרסום ואפשרות לרימרקטינג (שיווק מחדש) – מה שאומר שאתם הולכים רק להרוויח. יתרה מזאת – כיום חיפוש שירות/מוצר מסוים נעשה לרוב באמצעות הפייסבוק (למשל דרך קבוצות), כך שאם אין לכם פרופיל עסקי בפייסבוק אתם לא רק מפסידים לקוחות וכסף, אלא גם נתפסים כמיושנים וכלא-רלוונטיים.

למעשה, הודות לפופולריות של רשת פייסבוק בארץ ובעולם – כל עסק בכל תחום ובכל גודל יכול לפרסם בה, כך שהיא רלוונטית גם לכם. האמת היא שלא משנה אם קהל היעד שלכם הוא צעירים, מבוגרים, סטודנטים, נוער, רווקים, נשואים, גרושים וכל אופציה אחרת כי כולם נמצאים בפייסבוק ואתם נדרשים רק לבצע טירגוט (פרטים בהמשך) ולהתחיל לספור דולרים.

עם זאת, חשוב לזכור שפרופילים עסקיים בפייסבוק חשופים פחות לגולשים לעומת פרופילים אישיים – מה שאומר שאתם צריכים להתאמץ שבעתיים כדי להגיע לקהל שלכם. לכן, אין מנוס מפרסום בפייסבוק כדי ליהנות פעמיים: לנצל במקסימום את היתרונות של פייסבוק ולרתום את הרשת לצרכים שלכם. ואתם יכולים להסיר דאגה מלבכם – המחיר הנדרש לשם כך שפוי ושווה לכל נפש וכיס.

טירגוט בפייסבוק

כדי להבטיח שהקמפיין הפרסומי בפייסבוק יצליח ושלא תבזבזו את כספכם לריק – עליכם לבצע טירגוט, כלומר לפלח את קהל היעד שלכם לפי פרמטרים רלוונטיים במטרה כפולה:

  1. לחשוף אך ורק קהל רלוונטי לפרסום שלכם
  2. לחסוך כסף ולהבטיח תשואה להשקעה

למזלכם בפייסבוק יש אפשרויות טירגוט כמעט בלתי נגמרות, כך שאתם רק צריכים לבחור את המתאימה לכם, למשל טירגוט לפי גיל, מין, מקום מגורים, תחביבים, סוג המכשיר ממנו גולשים (מחשב, סמרטפון או טאבלט ).

כל שעליכם לעשות הוא לקבוע את מטרת הפרסום, לטרגט את קהל היעד הרלוונטי, להחליט על הפורמט של מודעת הפרסום (סרטון, דף נחיתה, מודעה לקבלת לידים ועוד), ליצור את המודעה, לקבוע תקציב ולצאת לדרך. מומלץ לעקוב באופן יומיומי אחרי הקמפיין כדי לדעת אם נדרש שנוי, עדכון או רימרקטינג וזהו – מעכשיו גם אתם בליגה של הגדולים. בהצלחה!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here