פתיחת עסק בצורה מוצלחת ונכונה

0
184
קרדיט - pixabay

אחד הדברים החשובים ביותר בכל עסק זה למעשה החלטת הסיווג שלו שכן במידה והכנסות שלכם יעלו על 100 אלף שח, ו או יש לכם יותר מ2 עובדים תהיו חייבים להכריז על עצמכם כעוסק מורשה או כחברה בע"מ. כמו כן עוסק מורשה הינם בדרך כלל עסקים בינוניים אשר סכום ההכנסות שלהם הם ברמה בינונית יחסית. כמו כן הליך הפיכת העסק לעוסק מורשה עובר בשלושה גופים שונים והם: מס הכנסה, ביטוח לאומי ומס ערך מוסף, ההליך עצמו מתחיל במס ערך מוסף שם תצטרכו לספק מסמכים חשובים ודברים הכרחיים לשם המשך התהליך. כמו כן העוסק המורשה יחויב להחזיר את המע"מ שזה בעצם את המס למדינה כל חודש או חודשיים בהתאם למחזור ההכנסות. לשם כך תוכלו לפנות אלינו ל YPAY ונעשה לכם מעט סדר בכל הקשור להתנהלות נכונה של עסקים. YPAY הוקמה על מנת לתת פתרונות לעסקים ולתת לעסק שלכם אופציה להתנהלות חכמה יותר ומדויקת יותר תוך כך שאנו מנקזים את כל מה שצריך למערכת אחת מושלמת ואיכותית אשר עונה על כל מה שאתם צריכים בשביל שהעסק שלכם יתקתק כמו שצריך.

 

לנהל את הלקוחות בצורה חכמה ומדויקת

הדרך הטובה ביותר לנהל את קשרי הלקוחות שלכם באופן מדויק ואיכותי זה באמצעות מערכת crm אשר הינה מערכת יוצאת דופן בכל הנוגע לניהול קשרי לקוחות. בין אם זה לידים או לשים טלפון ומייל של הלקוח, המערכת הינה תעשה לכם מעט סדר בבלגן ובאמצעותה תוכלו לנהל את הלקוחות שלכם בצורה טובה ואיכותית וכן להבין במדויק את כל מה שאתם צריכים לדעת על הלקוח שלכם. בנוסף תוכלו להבין באמצעות התוכנה האם הלידים לא טובים, מהיכן הגיעו הלקוחות ועוד דברים אשר ישדרגו משמעותית את אופן ההתנהלות שלכם בעסק. בנוסף המערכת CRM תחסוך לכם המון כסף.

 

להתפתח ולגדול

אחת הדרכים להפוך את החלום שלכם למציאות זה באמצעות פתיחת עסק אשר הינה קפיצת דרך בכל הנוגע לתחום ההכנסות שלכם, ללמידה שלכם ולהתפתחות האישית שלכם. כמו כן פתיחת עסק כרוכה בהמון דברים ובהמון גורמים אשר חייב לקחת אותם בחשבון. לשם כך תוכלו לפנות אלינו ל YPAY ולקבל את כל מה שאתם צריכים לדעת בכל הנוגע להתנהלות נכונה וחכמה של העסק שלכם. לפרטים נוספים צרו קשר במייל שלנו: [email protected] ונעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here