פתיחת תיק עוסק מורשה ללא בעיות

0
168
פתיחת תיק עסק מורשה

הגעתם לשלב בו אתם רוצים לבצע פתיחת תיק עוסק מורשה ופשוט, אין לכם מושג איך עושים את זה? אל תדאגו, אתם ממש לא לבד. ישראלים רבים כבר מצאו את עצמם מתמודדים עם האתגר הזה ואתם ממש לא לבד בצרה הזו. פתיחת תיק עוסק מורשה זה לא עניין מסובך אולי, אבל הבירוקרטיה הישראלית בהחלט עלולה להעלות תחושות קשות של חוסר נוחות. רוצים לעשות את הדברים כמו שצריך ולחסוך בזמן יקר? אנחנו פה בשביל להראות לכם בדיוק, איך לעשות את זה.

מה ההבדל בין עוסק פטור ובין עוסק מורשה

אם אתם מתלבטים בין פתיחת תיק עוסק מורשה ובין פתיחה של תיק עוסק פטור, אנחנו כאן כדי להסביר את ההבדלים. בגדול, עוסק מורשה הוא מי שמרוויח מחזור שנתי העולה על 100 אלף שקלים ולכן, צריך לשלם למע"מ 17% על כל עסקה. מתי נמליץ על האופציה הזו? במידה ואתם יודעים כי העיסוק שלכם עתיד להכניס לכם רווח של 8000 שקלים בחודש בממוצע או יותר. למה ההמלצה היא לפתוח תיק עוסק מורשה מההתחלה ולא להתחיל בתור עוסק פטור ולגדול לאט לאט? כי אם תתחילו בתור עוסק מורשה, תוכלו ליהנות מהקיזוז על המע"מ במידה ורכשתם שירותים או מוצרים, החייבים במעמ, עבור העסק. אמנם, במידה ואתם עובדים בתור עצמאים במקביל להיותכם שכירים ובמידה ואתם עדיין לא בטוחים האם העסק יכניס הרבה כסף, אתם לא חייבים להגדיר את העסק בתור עסק מורשה. אבל, יש מקרים בהם הנתיב הזה יביא ליתרונות משמעותיים.

לעשות הכל נכון מהרגע הראשון

אף אחד לא אוהב בירורקטיה, יתרה מכך, מי שלא בקיא בתחום החשבונאות, עלול לפספס ולא לנצל את המצב על הצד הטוב ביותר. אם אתם רוצים לעשות הכל נכון, מההתחלה, אז אתם יודעים למי לפנות. עם משרד רואה חשבון מנוסה ומקצועי מאחוריכם, לא ישאר כל ספק ותוכלו לנהל את העסק שלכם בהצלחה וביעילות.

אנחנו רוצים לתת לכם את הכלים ליזום ולפתח את הכשרונות שלכם. אנחנו צריכים אתכם לצידנו ומשם, השמיים הם הגדול. צרו קשר עם משרד רואה חשבון ראובן מור, עוד היום.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here