צ'אט בוט למסחר מקוון – אתגרים במסחר מקוון והפתרונות שצ'אט בוט מציע

0
1981
צ'אט בוט למסחר מקוון - אתגרים במסחר מקוון והפתרונות שצ'אט בוט מציע
מקור pixabay

אנחנו נמצאים הרבה מעבר לדיון האם צ'אט בוט נחוץ במרחב המסחר המקוון. בזכות זמינות מסביב לשעון, עיבוד שפה יומיומית, ואפשרות ללמוד ולהשתפר בכל שיחה, צ'אט בוט למסחר מקוון מתאים באופן מושלם לתעשיית המכירות המקוונות. אך כל הדיבורים על פיתוח צ'אט בוט למסחר מקוון לעיתים מפריעים לנו להבדיל בין עיקר לטפל, ולהתמקד בשימוש המדוייק של צ'אט בוט במסחר המקוון. זהו נושא המאמר שלפניכם. בואו נסתכל על אתגרים חשובים שעסקים מקוונים נתקלים בהם, ואיך צ'אט בוט עוזר להתגבר עליהם.

לקוחות נשארים ללא מענה

אתרי קניות מקוונים מקבלים כמות גבוהה של אינטראקציה נכנסת מלקוחות – ויותר מ-75% מכל אלו הן תלונות ודאגות. זוהי בעיה כשלעצמה, זו תוצאה טבעית של עיסוק במכירות. עם זאת, יחד עם שאיפה לכמות מכירות גבוהה, על אתרי מסחר מקוון לכוון לאיכות גבוהה של שירות לקוחות. לכן כאשר בעיות אלו לא מקבלות מענה, הדבר לא מבשר טובות לעתיד העסק.

אז בתור עסק מקוון, איך תמנעו מבעיות של לקוחות להישאר ללא מענה? אפשרות אחת היא להעסיק צוות שירות לקוחות אנושי. אבל יש גבול לכמות הפניות בהן יכולים לטפל נציגי השירות בו זמנית. תוסיפו לזה את מגבלות כגון שעות עבודה, חגים והעלות העצומה של אחזקת צוות בכל שעות היממה.

בניית צ'אט בוט לאתרי מסחר מקוון היא אלטרנטיבה זולה ויעילה יותר מהאפשרות הקודמת. צ'אט בוט מספק שירות מסביב לשעון בעלות כמעט אפסית. צ'אט בוט שמכיל את השאלות הנפוצות באתר שלכם יכולים לספק לגולשים תשובות לשאלות בסיסיות ובעיות המופיעות לעיתים קרובות. בנוסף, הם יכולים להעביר בעיות מסובכות יותר לצוות שירות אנושי, מה שיבטיח טיפול ראשוני לכל לקוחותיכם.

דוגמה לשיחה של לקוחה עם צ'אט בוט באתר איקומרס: מיכל מחכה להחזר כספי על ההזמנה המבוטלת שלה, ורוצה לדעת כמה זמן זה ייקח.

מיכל: "עדיין לא קיבלתי את ההחזר הכספי שלי."

צ'אט בוט: "אשמח לעזור לך עם כל בעיה בנוגע להחזר הכספי. תוכלי בבקשה להקליד את מספר ההזמנה?"

מיכל מקלידה את מספר ההזמנה.

צ'אט בוט: "ההחזר הכספי שלך הוא בגין הזמנה מבוטלת שכבר נשלחה. תהליך ההחזר הכספי יתחיל כאשר המוצר יגיע בחזרה למחסני החברה. אנא אפשרי לנו 5 ימי עסקים על מנת לחזור אלייך. האם יש עוד משהו בו אוכל לעזור לך?"

מיכל: "מה אם לא אקבל את ההחזר הכספי תוך 5 ימים?"

צ'אט בוט: "אוכל לפתוח לך כרטיס פניה, ומישהו מצוות השירות שלנו יחזור אלייך באופן אישי דרך הדואר האלקטרוני. האם תרצי להמשיך?"

מיכל: "כן."

האתר לא מותאם לגלישה בנייד

לקוחות צעירים של חנויות מקוונות גולשים באינטרנט מהמכשיר הנייד שלהם. מה שאומר שגרסאות סלולריות של אתרי קניות מקוונים זוכות לתנועה רבה. אם האתר הסלולרי שלכם לא מעודכן בכל האפשרויות והמוצרים שמופיעים בגרסת המחשב, הגולשים עלולים לעבור לחנויות אחרות.

עדכון החנות המקוונת שלכם עם מוצרים חדשים ומבצעים והנחות היא משימה בלתי נגמרת. לבצע את זה בגרסאות המחשב והסלולר של האתר מצריכות השקעה משמעות של זמן ומשאבים. דרך מהירה וזולה יותר לוודא שהאתר הסלולרי שלכם מעודכן ונגיש היא יצירת צ'אט בוט.

צ'אט בוט למסחר מקוון קל לשילוב באתרים סלולריים ופלטפורמות מסרים מיידיים. על ידי הכנסת צ'אט בוט לתמונה, תוכלו לייצר קשר ישיר אל גולשי הסלולר שלכם. השיחות עם הבינה המלאכותית הן פשוטות וטבעיות, מה שמקל על הלקוחות הפוטנציאליים שלכם למצוא מוצרים, לקבל תשובות ולבצע רכישות מכל מקום.

במידה ואתם מעוניינים לבנות צ'אט בוט לאתר שלכם, אתם מוזמנים לבקר באתר של וירטואל ספיריטס ולהנות מ-30 ימי ניסיון חינם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here