ציוד ואביזרי רכב 4X4 הכרחיים לטיולי שטח

0
64
קרדיט - Freepik

אחרי שקניתם רכב שטח חדש, סביר להניח כי כל מה שבא לכם לעשות זה לנסות אותו בשטח. אבל כבר אחרי המכה הראשונה או הפעם הראשונה בה הרכב שלכם יתקע בבוץ או בעליה תלולה, תתחילו להבין כי יש עוד מגוון אביזרים לרכב שטח שעליכם לרכוש, כדי שהטיול שלכם יהיה נוח ובטיחותי. אם אינכם יודעים אילו אביזרים יהיו שימושיים עבורכם, רכשו כל פעם משהו אחד, וכך תוכלו לבחון את האביזר בשטח. בזמן שאתם משתמשים ובודקים את הציוד, התייסו רק לעצה אחת- קנו ציוד ואביזרים איכותיים. הם לא חייבים להיות  היקרים ביותר, אך דעו שציוד זול הוא לרוב חסר תועלת וזה היה בזבוז כסף לקנות אותו.

העמסה נכונה של הציוד ברכב

אחד הדברים החשובים שיש לשים לב אליו בעת יציאה לשטח עם הטנדר , הוא העמסת ציוד נכונה. חשוב לשים דברים גדולים בתחתית תא המטען ודברים קלים מעל. חשוב להעמיס את הרכב נכון כדי שהציוד לא יעוף בזמן עצירה פתאומית ויפגע בנוסעים או יפריע לנהג. כדי לדאוג לאחסון בטוח של הציוד בזמן הנסיעה בשטח, סגירת ארגז לטנדר על ידי כיסוי או תריס גלילה הוא הפתרון המתאים והבטיחותי ביותר.

כלים בסיסיים למשיכה וחילוץ עבור רכב שטח

מומלץ שבכל רכב שטח יהיה הציוד הבסיסי לגרירה וחילוץ. מהר מאוד תגלו שהציוד הזה שימושי גם בטיולים אקסטרימאליים וגם בנסיעות רגילות בעיר. ציוד החירום לרכב שטח כולל:

  1. 1 ערכת עזרה ראשונה
  2. מטף טוב — צפו במד הלחץ והניחו את המיכל היכן שקל להגיע אליו.
  3. אם יש לכם גלגל רזרבי רגיל, עליכם לבדוק מדי פעם את לחץ האוויר בצמיגים ולהוסיף עוד 10 PSI אוויר לצמיג הרזרבי. במקביל, כדאי לבדוק גם את לחץ האוויר בצמיגים האחרים. אל תשכחו לבדוק שיש לכם את המפתח המתאים למנעול בגלגל הרזרבי, שיש לרוב המכוניות.
  4. ג'ק שיכול להרים את המכונית.
  5. רצועת גרירה ושני שאקלים סטנדרטיים חזקים מספיק שמתאימים למשקל הרכב. ודאו שאתם יודעים איך לחבר את השאקלים ושהם מתאימים לרצועות הגרירה.

כפי שניתן לראות מדובר בציוד חשוב, יקר וגם קטן יחסית, כזה שיכול בקלות ללכת לאיבוד אם אתם נוסעים בטנדר עם תא מטען פתוח. במקרה זה כדי לשמור על הציוד החשוב הזה בצורה בטוחה ולמנוע אובד או נזק שלו תוכלו להתקין תריס גלילה לטנדר. את הציוד והאיבזור האיכותי ביותר עבור רכבי שטח וטנדרים תוכלו למצוא אצל חברת פרישתא 4X4בע"מ.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here