קוסמטיקאיות בתל אביב זה כל הסיפור…

0
1019
קוסמטיקאיות בתל אביב זה כל הסיפור...
קרדיט FREEPIK

אם נבדוק לעומק נגלה שאנחנו משקיעות זמן לא מבוטל בטיפוח שלנו, וטוב שכך – הרי כיף להרגיש מטופחת ורעננה. ואם כבר להרגיש מטופחות ורעננות, כדאי להכיר את הדרכים הטובות ביותר להגיע אל נשות ואנשי המקצוע הטובים ביותר, אלו שישאירו אותך עם תחושה מרוממת ורצון עז לחזור לטיפול נוסף. במאמר זה ידובר גם על נשות מקצוע בצפון ובדרום, אך בעיקר על: קוסמטיקאיות בתל אביב, הדרך הטובה ביותר להבין מי נגד מי בכל הסיפור הזה, והיכן הכי זול לעשות לק ג'ל בערים המרכזיות בישראל. 

אז מה באמת חשוב לדעת על החיפושים אחר הקוסמטיקאיות הטובות ביותר? היכן ממוקמים סלוני יופי באשדוד, אשקלון וכרמיאל? ומה באמת חשוב לדעת על המילה האחרונה בתחום עיצוב-השיער והמספרות בתל אביב? בשורות הבאות נשתדל לענות בצורה הטובה ביותר על שאלות אלו , ולעיתים אף נמליץ לך לבדוק ולגלות בעצמך מהי מידת החיבור שלך למכון יופי זה או אחר.

רובנו מכירות את זה; כמה ימים לפני אירוע זה או אחר, מגיעה ההבנה כי יש צורך בביקור אצל קוסמטיקאית – בעיקר כי הזמן טס ואנחנו מוצאות את עצמנו עסוקות במטלות היומיום שכוללות עבודה ולעיתים גם טיפול בילדים. אלו הם בדיוק המצבים בהם יתכן ונבחר אף להציף פוסטים ברשתות החברתיות בדבר החיפוש הדחוף שלנו אחר קוסמטיקאית בתל אביב , אבל לא רק..

אז על-אף שרובנו נסכים כי קבלת המלצות על אנשי מקצוע הינה דבר מבורך, סביר שנהיה תמימות דעים על כך שהיכרות מוקדמת עם מכון יופי או קוסמטיקאית יהוו יתרון משמעותי לעומת סיטואציה במהלכה נבקר אצל קוסמטיקאית שאנחנו לא באמת מכירות. בהסתמך על האמור, ברור כשמש כי מומלץ להעלות פוסטים ולבקש המלצות – אבל אתן יודעות הרי איך זה; לעיתים קרובות המועד בו נצטרך את אותה המלצה על קוסמטיקאית (או מספרה) יהיה כזה שסמוך לערב חג או שישי, לעיתים קרובות הבנות שהכי נצטרך את דעתן לא תהיינה כלל זמינות ברשתות – ובכלל , רובנו נסכים על כך כי מומלץ שתהיינה ברשותנו מספר אופציות טובות שנוכל לבדוק מבעוד מועד באמצעות מערכת המלצות חכמה.

הנה רשימת הטיפולים הנפוצים ביותר שתעברי אצל הקוסמטיקאית שלך:

לפני שנמשיך לבתי העסק שהכי משכו את תשומת-הלב ברשת, חשוב להבין אלו שירותים נוכל לקבל תחת קורת גג אחת אצל קוסמטיקאיות שנמצאות בשוק זה זמן רב ובאמתחתן ניסיון:

  • מניקור
  • פדיקור
  • פדיקור רפואי (לא אצל כולן)
  • טיפול פנים
  • עיצוב גבות
  • עיצוב גבות בשיטת השערה (יהיה זמין אצל כאלו שמתמחות בזה, ממש לא כל אחת)
  • הסרת שיער
  • לק ג'ל
  • בנייה בשיטות אחרות 

קוסמטיקאיות בצפון ובדרום

מצאתי את עצמי יושבת מול המחשב והטלפון בחיפושים אחר הקוסמטיקאיות הכי שוות שיש לאזור הצפון והדרום להציע לי ונתקלתי בלא מעט שמות בולטים; כך למשל גיליתי שבאשדוד ובאשקלון קיימת נוכחות יפה של קוסמטיקאיות או מכוני יופי באזורי-תעשייה כמו קניון לב אשדוד, נמל אשדוד ומתחם RED במרינה באילת.

בכרמיאל לעומת זאת נתקלתי דווקא בלא מעט כתובות פרטיות יותר ובחיפושים שלי לגבי אזור הצפון נתקלתי בשמות כמו: מדע וחן דר קורן, סטודיו קרן מכון קוסמטיקה, איילה בר ועוד.

בשיחות הטלפון שלי כמו גם בבדיקות האינטרנטיות שערכתי, גיליתי באופן לא מפתיע כי לעיתים ישנם הבדלי מחירים כאשר מדובר בקוסמטיקאיות שנמצאות בצפון ובדרום – כאמור, ממש לא בכל המקרים והדבר גם היה תלוי בסוג הטיפול עליו ביקשתי מידע ומחיר.

ההבדלים המשמעותיים ביותר אליהם שמתי לב היו של טיפולי לק ג'ל; גיליתי כי בדרום וגם בצפון למען האמת קיימים מחירים זולים בהשוואה לאזור המרכז. ומצד שני, אני יותר ממודעת לכך שבחורה שגרה ברמת גן או תל אביב לא תיסע לטבריה כדי לעשות לק ג'ל – אלא אם כן משפחתה מתגוררת שם והיא עושה את זה "על הדרך".

גרות בתל אביב או אזור המרכז? הנה מידע לגבי קוסמטיקאיות בתל אביב

נדמה לי שלאור כ-18 שנים של מגורים בלב ליבה של תל אביב אני יכולה להעיד (לפחות כשזה נוגע אלי – לא יודעת מה איתכן) שעברתי כמעט הכל; מקוסמטיקאיות שלא עיצבו לי גבות כפי שרציתי, דרך מעצבי שיער שבגללם חזרתי בדמעות לביתי, וכלה בקוסמטיקאיות אחרות שפשוט לא ידעו כיצד לבצע באופן אופטימלי טיפול פילינג עמוק. 

את כל הדברים הללו עברתי, והחדשות הטובות הן שכיום אני יודעת הרבה יותר טוב על אלו נותני שירות ללכת בתחום הקוסמטיקה.

ואחרי כל הזמן הזה – במהלכו התנסיתי עמוקות בשוק טיפולי-הקוסמטיקה המקומי, אני יכולה להגיד בפה מלא, שכיום אני מסודרת. זה נכון ששנים רבות טופלתי בעקביות אצל קוסמטיקאיות באזור מרכז תל אביב – שגם אליהן הגעתי לאחר נפתולים רבים, אך לעיתים קרובות מצאתי את עצמי בסוג של ניסיון להפרדת רשויות, מתוך ההבנה ש"לכל אחת יש איזושהי חוזקה ואותה כדאי לי לקנות";

רציתי שזה יהיה ככה:

א. שתהיה לי קוסמטיקאית פרא-רפואית בשביל הפדיקור שאני צריכה.

ב. שתהיה לי מישהי ספציפית שעושה לי מייקרובליידינג (עיצוב גבות בשיטת השערה).

ג. שתהיה לי קוסמטיקאית עבור טיפולי פנים.

ד. ושתהיה לי גם מספרה קבועה בתל אביב, מישהו או מישהי עליהם אסמוך בעיניים עצומות.

אז איך מוצאים קוסמטיקאית בתל אביב בדרך האופטימלית? 

מהבדיקות שביצעתי אונליין, יצא שהרבה מתוצאות החיפוש שהוצעו לי על-ידי הלוחות הגדולים לא הכילו כלל המלצות.. ומיותר לציין באיזו מידה נעדיף שלא להגיע לעסק אשר לא מגיע עם המלצות אותנטיות. מכיוון שכך היה לי חשוב לוודא שהדרך שתוכיח את עצמה כמועדפת ביותר, תהיה כמה שיותר אינטראקטיבית – כזו שתציע לי כמה שיותר מידע על העסק שאולי אבחר, כזו שתאפשר לי לשוחח עם בית העסק באופן הנוח ביותר ואף תאפשר לי הזמנת תור קלה וזריזה.

בהמשך לכך, לא יכולתי להתעלם מכך שישנו עסק בשם GLAMZ (גלאמז או: גלמז) שמרכז מידע על בתי עסק בענף הקוסמטיקה ובתוך כך גם על קוסמטיקאיות בתל אביב. כאשר נכנסתי לעובי הקורה של האתר, הבנתי ש-GLAMZ מציע שירותי חנות אונליין למוצרי קוסמטיקה והוא גם אינדקס של אנשי ביוטי. 

בנוסף, הבחנתי בכך שבעמודים המרכזים מידע לגבי עסקים בתחום הקוסמטיקה ישנה מפה המאפשרת התמצאות קלה, הבחנתי גם כי ישנן חוות דעת שנראו אותנטיות כמו גם ציון ממוצע לכל בית עסק! דפי האינדקס אפשרו גם הזמנת תור בקליק, ולאחר זמן מה במהלכו תהיתי באיזו קוסמטיקאית בתל אביב עלי לבחור – החלטתי על אחת , ביקרתי אצלה יום למחרת והתחושה היתה פשוט מושלמת. 

על קוסמטיקאיות ועל טיפולים קוסמטיים לגברים

על אף שלחלקינו ישנה התמצאות פחותה כאשר הדבר נוגע לטיפולים קוסמטיים לגברים, אל לנו לשכוח את הבנים שבחיינו. גם להם לפעמים יש עור בעייתי שדורש טיפול פנים תקופתי, גם הם לעיתים בוחרים לבצע טיפולי anti-aging (או כמו שהיום נהוג לקרוא להם graceful aging) וגם הם לפעמים רוצים גב חלק בעונת הרחצה. 

במרוצת השנים אני זוכרת שהיה מאוד נהוג שמי-מחבריי הזכרים שרצו להיות חלקים, נהגו לבקר אצל קוסמטיקאיות אשר היו ממוקמות במרכז ת"א, אך עם חלוף השנים קרה משהו בגזרת הטיפולים הקוסמטיים לגברים, ואני פחות מדברת על טיפולי הזרקות להצערה, כי אם יותר על טיפולי לייזר בפנים, הסרת שיער בלייזר, מניקור פדיקור, טיפולי שעווה וטיפולי פנים. בגזרה זו קיימים מספר קוסמטיקאים אשר הפכו פופולאריים בקרב הבנים וחיפוש קליל ברשת מצביע בקלות על תוצאות רלוונטיות עבור קהל הגברים.

ומה לגבי מספרות בתל אביב? 

במהלך חיפושיי גיליתי בתי עסק רבים שנראו ודיברו עיצוב שיער 2022. בעיקר בדקתי והשוויתי מחירים בידיעה שאת מעצב השיער שלי אני בשלב זה לא מחליפה. כאשר חיפשתי מידע על מספרות בתל אביב גילית נוכחות מצוינת של אותו אתר העונה לשם גלאמז.

אחד הדברים שמשכו את תשומת ליבי היה שהרבה מאוד מספרות בתל אביב כמו גם מספרות בבת ים (ולעיתים גם מספרות בראשל"צ), מתמחות בגוונים בליאז'  ובאומברה בשיער – שני סוגי טיפולים בצבע לשיער שהפכו יותר מפופולאריים בשנים האחרונות ומכניסים לנושא עיצוב השיער הרבה יותר תחושה של 'פסטליות' כמו גם משהו שעושה קולות של 'לא התאמצתי ואני עדיין נראית במיטבי'.

לסיכום ניתן לומר שתמיד כדאי שהשליטה תהיה בידיים שלנו; חשוב שנקבל תמונת מצב רחבה ככל הניתן לגבי מכוני היופי אליהם נשים פעמינו, מומלץ להכיר מחירים וטווחי מחירים טרם ההגעה לטיפול וחשוב לוודא שהגענו אל בעל או בעלת מקצוע לא-פחות-ממצוינים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here