קורס צילום סטילס בתקופה המודרנית

0
2383
קורס צילום סטילס בתקופה המודרנית

צילום סטילס הוא אומנות מורכבת למדי בעזרתה מתועדים רגעים של שמחה ועצב. צלם טוב יצליח להעביר את כל התחושות בצילום סטילס. קורס צילום סטילס מאפשר לתלמידים לרכוש טכניקות צילום שונות ולהפיק תמונה יפה. אם בעבר אנשים היו מוזמנים לאירוע כמו חתונה והיו מתבוננים בחתן ובכלה עסוקים כל הערב בקבלת הוראות מצלם סטילס – איפה לעמוד, מתי להתנשק וכו. כיום, עם התפתחות הטכנולוגיה צלם סטילס יכול להגיע לאירוע לראות ולא להיראות.

קורס צילום למתחילים – מהן מטרות הקורס

קורס צילום למתחילים מיועד לחובבי צילום המעוניינים לצלם ברמה גבוהה תוך ניצול טכניקות שונות של המצלמה. במהלך הקורס התלמידים יקבלו הדרכה מצוות מדריכים מקצועי כדי להפגין יכולות שליטה במצלמה, לרכוש בטחון בשימוש במצלמה. קורס צילום למתחילים מתבצע לא רק בשעות היום אלא גם בשעות הלילה. במהלך הקורס התלמידים לומדים לפתח חשיבה צילומית עצמאית.

לימודי צילום בבני ברק

בני ברק היא עיר צבעונית בה מתגוררות משפחות רבות המקפידות על אורח חיים דתי. במסגרת לימודי צילום נחשפים התלמידים ליופייה של העיר ולאנשים החיים בה. לרוב הציבור החילוני אין מושג לגבי אורח החיים של הציבור הדתי, ועבור הציבור החילוני מדובר בחברה נפרדת לחלוטין למרות הקרב הגיאוגרפית. ההגעה לבני ברק, עיר ענייה, אבל עשירה במצוות למטרות צילום זאת חוויה כשרה למהדרין, כזאת שנותנת הצצה לעולם אחר. במסגרת לימודי צילום התלמידים מגיעים לעיר ביום שישי, אז יוצאים התושבים הנשים לקניות והגברים לבית הכנסת.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here