קלפי יוגה לילדים

קלפי יוגה לילדים
קרדיט PIXABAY

יוגה היא אומנות עתיקה אשר מאז ומעולם שימשה נזירים ואנשי רוח מהמזרח. היוגה בניגוד לענפי ספורט אחרים, משלבת תנועה ביחד עם תנועות הנפש. כלומר, תרגול עקבי ואיכותי יכול לעזור בוויסות רגשי, בטיפול בנדודי שינה, בפיתוח קשב וריכוז איכותי וכן הלאה. 'יוגי פלצת' יעזור לכם ולילדים שלכם לתרגל בבית. ביחד עם יוגי פלצת תרגול היוגה יהפוך חוויה מהנה עבור כל בני המשפחה. בעזרת קלפי יוגה מיוחדים תוכלו לעזור לילדים שלכם ליהנות מהיתרונות שיש ליוגה להציע דרך משחק תנועתי, נעים ומשעשע.

קלפי יוגה לילדים לא דורשים הכנה מיוחדת

כולנו עדים לשינויים העוברים על דור הילדים הנוכחי. אם בעבר בילינו שעות בחוץ במשחקי כדור, היום הילדים מבלים שעות רבות מול המחשב בתוך הבית. היעדר תנועה מביא עימו שורה של תופעות לוואי. החל מהתפתחות של השמנת יתר, ירידה במצב הרוח וכן הלאה. בנוסף, הרי שהישיבה הממושכת מול המסכים תורמת לעליה בקשיי שינה אצל ילדים ונוער. המסכים מלאים באינספור גירויים אשר כמו חודרים פנימה ומורידים בצורה דרמטית את איכות השינה. תרגול יוגה הוא גם כלי נהדר אשר יכול לשמש אותנו בניסיון לעזור לילדים להתמודד עם חרדה חברתית, עם קשיים רגשיים כאלו ואחרים וכן הלאה.

קלפי יוגה לילדים הם כלי נהדר משום שהם לא דורשים מכם להכין שום דבר. כל שצריך הוא מרחב נעים לתרגל בו וכמה קלפים. ביחד, תוכלו לעבור בין התנוחות השונות. ללמוד את הגוף ולקבל הזדמנות להקשיב אחד לשני וליהנות מזמן איכות יקר מפז.

אנחנו רוצים לתת לילדים שלנו את הטוב ביותר

יוגה היא כלי מדהים אשר מלמד אותנו להתנתק ממה שהיה בעבר ומהחשש מפני העתיד. זו הזדמנות מדהימה עבורינו ליהנות מזמן איכות משותף, בפעילות חוויתית בה אנחנו רק צריכים להקשיב לגוף. אין הורה אשר לא רוצה להעניק לילדים שלו את הטוב ביותר. לא פעם נדמה לנו כאילו אנחנו צריכים לעשות פעולות יוצאות דופן כדי להעניק לילדים שלנו את מה שהם מבקשים. אבל לעיתים, דרך פעילות פשוטה כמו פתיחה של קלפי יוגה אנחנו יכולים להגיע אל אותה תוצאה בדיוק ומעבר לכך. חייגו לקבלת מידע נוסף 050-464-0703

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here