רישיון עסק לקבלני שיפוצים

0
2587
רישיון עסק לקבלני שיפוצים

כולנו נדרשים מדי פעם בפעם לעבודות שיפוצים מסוגים שונים, בבית, במשרד ובמקומות אחרים. ענף השיפוצים מציע מבחר ענק של בעלי מקצוע בתחום השיפוצים, אשר מציעים מגוון שירותים בתחום.

בחירת קבלן שיפוצים אינה עניין של מה בכך והיא מצריכה בדיקה יסודית על ידי רוכשי השירות. לא הייתם רוצים להישאר עם עבודות שיפוצים לא גמורות. לא הייתם רוצים להיתקע עם עבודת שיפוץ רשלנית ולא יפה.

על מנת להיות בטוחים כי אתם בוחרים בקבלן שיפוצים אמין ומקצועי, עליכם לבדוק מספר דברים, ביניהם, הימצאותו של רישיון עסק בידי הקבלן. כן, שמעתם נכון. החל משנת 2005, מחויבים קבלני שיפוצים ברישיון מוסמך. שיפוצים הם עסק לכל דבר וכיום גם קבלני שיפוצים צריכים לעבור תהליך רישוי עסקים ועל מנת שיקבלו מהרשויות רישיון עסק כחוק.

רישיון עסק לקבלני שיפוצים – איך זה עובד?

ענף השיפוצים כולל מלבד קבלני שיפוצים ו/או בעלי מקצוע מקצועיים ומוסמכים גם הרבה שיפוצניקים חובבניים, אשר מציגים עצמם כשיפוצניקים מוסמכים ומנוסים. איך תדעו מיהו שיפוצניק אמין ומוסמך ומי "חאפר"? קודם כל בדקו את הימצאותו של רישיון עסק. קבלני שיפוצים מוסמכים הם קבלנים אשר עברו הכשרה מתאימה ומבחנים בנושאים חשובים הקשורים לתחום השיפוצים, כגון: יציבות מבנים וקירות, בטיחות, תכנון אדריכלי, תכניות פיתוח שטח, חישובי כמויות וחומרים, ארגון אתר שיפוצים וביצוע עבודות, כללי עבודה עם חומרים שונים, ניהול עסקי, תקנות הבנייה בישראל ועוד.

קבלנים מוסמכים רשומים בהתאחדות הקבלנים בישראל.

קבלן שיפוצים מומולץ בעל רישיון הסמכה מבטיח לכם בראש ובראשונה הכשרה מתאימה ומקצועיות. לכן, אם אתם רוצים לערוך שיפוץ מכל סוג, בדקו כי קבלן השיפוצים בו אתם בוחרים הוא אכן מוסמך ובעל רישיון מתאים.

בחירת קבלני שיפוצים – מה עוד צריך לבדוק?

כאמור, הדבר הראשון שחשוב לבדוק בעת בחירת קבלן שיפוצים במרכז הוא קיומו של רישיון עסק. בנוסף, יש לבדוק דברים נוספים. מומלץ מאוד לבחור בקבלני שיפוצים אשר קיבלתם עליהם המלצות ממכרים או חברים אשר השתמשו בשירותיהם. בקשו אפילו שמות של לקוחות ממליצים מקבלן השיפוצים, על מנת שתוכלו להתרשם משביעות רצונם מעבודות השיפוץ. בנוסף, לפני בחירת קבלן שיפוצים חשוב מאוד לראות עבודות קודמות של הקבלן. ישנם אף קבלני שיפוצים בעלי אלבום תמונות דיגיטלי, ממנו תוכלו להתרשם מהעבודות השונות שביצע הקבלן בעבר.

דאגו לקבל הצעות מחיר ממספר קבלני שיפוצים מוסמכים. בדקו אלו שירותים נותן הקבלן במסגרת המחיר ובאילו סוגי עבודות הוא מתמחה בדיוק.

לסיכום, כאשר אתם זקוקים לעבודות שיפוצים, אל תבחרו בשיפוצניק אשר מציע לכם את המחיר הזול ביותר. בחרו בקבלן שיפוצים בתל אביב המקצועי ביותר, שיש לו רישיון הסמכה לעבודות שיפוצים ואשר יספק לכם עבודות שיפוצים מקצועיות ואיכותיות. בהצלחה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here