שיווק באמצעות תיקים ממותגים

0
3549
שיווק באמצעות תיקים ממותגים

בעולם הפרסום כל איש שיווק מתחיל יודע שקידום מכירות נעשה באמצעות חשיפה למותג. כלומר, כאשר רואים את הפרסומת, המוצר ו/או הלוגו בכל פינה. לוחות מודעות, שלטי חוצות, פלאיירים וכדומה כולם מיועדים לאותה מטרה- שטיפת חוש הראייה של הציבור הרחב במיידעים הקשורים למותג שאותו רוצים לקדם ולשווק. אם אתם רוצים לפרסם ולשווק משהו משלכם דמיינו אפשרות של קיום לוח מודעות נייד- כזה שיישא מודעה, פרסומת, מותג ו/או פרטים שלכם ויתנייד בכל מקום. הוא יתנוסס על גבה של ילדה מתוקה המתגוררת בקרית שמונה, על כתפו של עובד היי טק מצליח בהרצליה פיתוח או בידה של יפהפיה מעכסת באילת. זה אולי נשמע כמו חלום שלא יכול להתגשם אבל זה בהחלט בר ביצוע-תיקים. אכן. תיקים- מכל הסוגים, הצבעים, המינים ולכל המטרות יכולים להיות אמצע מצויין לקד"מ, פרסום ושיווק.

אמצעי קידום מכירות יעיל

תיקים ממותגים הם ללא ספק אמצעי קידום מכירות יעיל וזאת בשל מספר סיבות:

  1. הלוגו של החברה אותה אתם מעוניינים לשווק יתנוסס על התיק. ניתן להדפיסו או לרקום אותו. מרגע שהלוגו מוטבע על התיק – בין אם הוא מודפס ובין אם הוא רקום הוא עמיד לגמרי ולא נמחק. התיק משמש כמובן עוד ועוד והשימוש החוזר מבטיח פרסום יעיל וחשיפה רבתית לאורך זמן.
  1. תיק גב, תיק צד, תיק למחשב, מזוודה, תיק ספורט, תיק איפור- כל סוג של תיק הוא בולט ונראה לעין. מידת החשיפה של הלוגו המוטבע על כל תיק היא אדירה. לא רק שהחשיפה היא גדולה ומידית אלא היא גם נודדת. בפועל השימוש היומיומי בתיק הנושא את הלוגו שלכם מאפשר חשיפה מתמדת ומיתוג בפני כמות גדולה של לקוחות פוטנציאליים.
  2. עדכנות ויעילות: לרוב, תיקים הנושאים את הלוגו מחולקים לעובדי חברה, עובדי ארגון או אנשים המשתייכים לקבוצה מסוימת. זה פשוט סוגר הרבה פינות בבת אחת: זה מסייע לכם לבחור מתנה יוקרתית, יעילה ושימושית ובד בבד אתם משרתים גם את מטרת קידום המכירות. אם תבחרו בתיק איכותי ופופולרי מאיכות טובה ובעמידות חזקה הענקתם מתנה מצוינת למי שרציתם ולעצמכם הענקתם אמצעי קידום מכירות ראשון במעלה. אז כנראה שאין טעם לשבור את הראש- כל אחד יכול לחלק תיק ולקנות "פרסומת אנושית מהלכת": ארגון או חברה תעניק תיקים כשי לחגים, גננת לילדים תחלק לבוגרים כמתנת סוף שנה (חשבו כמה הורים יראו את הלוגו על גבם של ילדים מתוקים), ארגון יחלק בכנסים ובתערוכות, בעלי מכון כושר יחלקו ללקוחותיהם, משווקי מוצרי קוסמטיקה יחלקו ללקוחות, חברות הפקה יחלקו לאורחים באירוע חשוב מלא בלקוחות פוטנציאליים ועוד ועוד.
  3. מגוון רחב: תיק הוא תמיד משהו שימושי ונצרך. אם תחלקו תיקים לעובדים או ללקוחות שלכם הם יהיו מרוצים. תוכלו להטביע את לוגו החברה על כל תיק. יש מגוון עצום של תיקים, שחלקם אפנתיים וטרנדים ועונים על הצעקה האחרונה בשוק. כך, ישנם, תרמילים, תיקים לוועידות וכנסים, ארנקים, תיקים לסמארט פונים, תיקים לפנאי וטיולים, צידניות, תיקי ים ובריכה, תיקים למחשבים נישאים, תיקי איפור וקוסמטיקה, תיקי גב, תיקי ילדים, תיקי לפטופ ותיקי חיילים.
  4. תקציב גמיש: יש כל כך הרבה תיקים בכל כך הרבה מחירים שבטוח תוכלו לאתר מתנה מושלמת שתוכלו לחלק להרבה אנשים גם אם תקציבכם מוגבל. מתנה בצורת תיק כלשהו תמיד נראית יוקרתית, מושקעת ושווה. היא תבטיח שיזכרו אתכם, יכירו תודה, יעריכו וגם, בלי להתכוון לכך יציפו את המותג למודעות הסביבה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here