שיפוץ חדרי ילדים ונוער

0
2212
שיפוץ חדרי ילדים ונוער

שינוי קצב הגדילה

כל דור אנחנו מרגישים שקצב הגדילה מהיר יותר ויותר, ילדים היום מספרים דברים שאנחנו בתור ילדים הבנו בגילאים מאוחרים הרבה יותר וכך גם הנוער.

כל דור אנחנו נוכחים לדעת שהדור שבא אחרינו מתקדם הרבה יותר, חכם יותר ואמיץ יותר. הילדים של היום גבוהים יותר, קולטים נתונים מהר יותר, כהורים הרבה פעמים אנחנו מרגישים שעוד מעט ולא נוכל ללמד את ילדינו יותר, משום שבקרוב הם ידעו יותר מאיתנו.

קצב הלימוד שלהם מהיר כל כך ואנחנו זוחלים אחריהם. כמובן שאנחנו עדיין בפור גדול עליהם מבחינת חוכמת חיים, כל הדברים שעברנו עד הלום מעניקים לנו כוח שתמיד יהיה בידינו.

אנחנו חיים בתקופה בה אנחנו מנסים כהורים להבין את ילדינו ולנהוג בהם בפתיחות, דבר שלעיתים פוגע בגבולות שאנחנו אמורים לשים להם. אנחנו צריכים לדעת שאנחנו צריכים להתחשב בהם אך יחד עם זאת לדעת טוב יותר מה נכון להם.

שיפוץ חדרי ילדים ונוער

משום הקצב המהיר שגדלים ילדינו, אנחנו צריכים לדעת לקחת בחשבון נתון זה ועל פי זה לתכנן את שיפוץ חדרי הילדים, שבהמשך יהפוך לחדר נוער.

על כן אולי כדאי לחשוב פעם נוספת לפני ש משפצים חדר ילדים בצורה מאוד ילדותית, מציירים על הקירות ציורים ילדותיים או מדביקים מדבקות ילדותיות, ילדינו גדלים כל כך מהר והם יבקשו מאיתנו לצבוע את הקיר מחדש, משום שציורים אלה כבר לא לגילם.

וילונות לחדרי ילדים

אולי כדאי לבחור ציורים שהם לא ילדותיים, אלא פס רוחב עם ציור יפה ונעים שאינו שייך לתקופה. או לחילופין לצבוע את הקיר בצבעים ניטראליים נעימים ויפים לעין, שאינם מותאמים לבנים או בנות ושמשרים שלווה ונועם בחדר.

לפני שמחליטים אילו רהיטים יהיו בחדר, יהיה כדאי לחשוב על מרחב שילד זקוק לו בחדרו ועל גדילתו, כך שכנראה תחליפו מיטה ואולי עדיף כבר לקנות מיטה נפתחת ומספיק ארוכה וודאו שיש מקום בחדר, מבחינת מטראז' למיטה כזו. לקנות אביזרי אחסון יפים ויחד עם זאת פרקטיים, שלא לוקחים מקום רב בחדר.

אם הינכם מתכננים ילד נוסף, או שכבר הינכם הורים לשני ילדים, שכרגע חולקים את אותו החדר, צריך לחשוב עוד לפני השיפוץ את האפשרות לחלוקת החדר, לדוגמא על ידי מחשבה על ספריה מפרידה או קיר גבס בו יהיו נישות, על מנת שיהיה לא רק פרקטי, אלא גם דקורטיבי.

צריך להחליט טרם השיפוץ אם חדר הילדים ונוער הוא חדר שישמש רק לשינה, או שיהיה חדר משחקים ולמידה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here