שיפוצים ועבודות גבס

0
2323
שיפוצים ועבודות גבס

שיפוצים וגימורים

עבודות שיפוצים בקריות בדרך כלל אורכות זמן רב, מספר חודשים והן מצריכות סבלנות ואורך רוח. אם תשאלו את רוב השיפוצניקים או אנשים שאוהבים לשפץ בעצמם, הם יגידו לכם שהשלב הקשה ביותר הוא שלב הגימורים, גימורי חשמל, גימור טיח וצבע, גימורים בכלל. הגימורים אלה הם העבודות הקטנות והמדויקות ביותר המצריכות את מירב הסבלנות, שכבר עומדת לפקוע לאחר חודשים של שיפוצים.

שיפוץ כללי הוא שיפוץ הדורש תשומת לב לכל הפרטים, מהגדולים ועד הקטנים. שיפוץ כללי מתחיל מתכנון השיפוץ עצמו, איך יתחלקו החדרים, איזה דלתות נבחר לחדרים, איפה יהיו הפתחים, בחירת חלונות ותריסים, בניית או קניית ארונות, עבודות חשמל, אינסטלציה, בחירת והתקנת ריצוף…. יש כל כך הרבה פרטים, בל נשכח שצריך לבחור גם אסלות, כיורים, ידיות וכו'… שיפוץ מצריך התמסרות טוטאלית של המשפץ עצמו ובעל הדירה, באם הוא המשפץ או רק מפקח על העבודה.

איך אפשר להקל על עבודת הגימורים

אם בניתם, לדוגמא ממ"ד בביתכם ואתם צריכים עכשיו לסיים רק את הטיח, יש אפשרות נוספת והיא להניח לוחות גבס על קירות הממ"ד במקום טיח, שלא תמיד יוצא ישר וחלק גדול מהטיח נופל על הרצפה מלכלך והופך בסופו של דבר לפסולת. כאשר בוחרים לשים לוחות גבס במקום טיח, הקיר עצמו ישר ואין צורך ביישורים מיותרים, אינכם משאירים פסולת והבנייה שלכם הופכת לידידותית לסביבה.

קירות גבס בכל חלל בבית

בוודאי ישמע לכם מוזר לשים קיר גבס כקיר של חדר אמבטיה או שירותים, משום הלחות והרטיבות השורה במקום. ובכן אם לא ידעתם, ישנם קירות גבס עמידים למים, הם עברו עיבוד מיוחד ולכן זה פיתרון מהיר וקל לשיפוץ של חדר אמבטיה, אם ברצונכם להגדילו או להקטינו, במקום לבנות קיר שלם מבטון או לבנים.

פנו לקבלן גבס מקצועי על מנת שהעבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר.

עיצוב סלון

על קיר הגבס אפשר להניח אריחים, בדיוק כמו שעושים על קיר רגיל, יש יתרון קל לקיר הגבס שהוא ישר ולכן אין צורך ליישרו בעזרת טיח ורק לאחר מכן להניח את האריחים, או לחילופין לסתום חורים לפני הנחת האריחים. העבודה היא קלה ומהירה, זולה בהרבה מבניית קיר בטון ויש לציין שקירות גבס הם גם מבודדי רעש, חום וקור והם נחשבים לחומרים ירוקים ידידותיים לסביבה.

אם אנחנו יכולים גם לבצע שיפוץ את ביתנו בקלות רבה יותר, כפי שחלמנו וגם לעשות זאת בעזרת חומרי בנייה ירוקים, האם אין זה שווה זאת. קיר גבס הוא נוח, זמין, זול ועמיד.

מחפשים קבלן שיפוצים רשום? פנו עכשיו לחברת א.בילדינג – חברת השיפוצים הגדולה באזור הצפון.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here