שירותי הובלות מומלצים בכל הארץ

0
1913
שירותי הובלות מומלצים בכל הארץ

בכל יום בשנה נעים ברחבי הארץ אלפי מובילים שלוקחים את התכולה של הדירות והעסקים למקומם החדש, ובהם יש שירותי הובלות מומלצים בכל הארץ, שתוכלו ליהנות מהם כשתצטרכו אותם. ההמלצות על שירותי הובלת דירה טובים באמת לא נמצאות כמובן בקלות, אלא אם כן אתם יודעים בדיוק היכן ואת מי לשאול. בדרך כלל, מקבלים המלצה כזאת מפי מי שכבר התנסה בהם ולכן ישמח לחלוק אתכם את ניסיונו. המובילים שבאמת כדאי לשמור על שמם והטלפון שלהם הם אלה שעסוקים כל כך עד שהם פשוט אינם טורחים לפרסם את עצמם לעתים קרובות אלא רק פה ושם.

איך למצוא מוביל טוב?

אתם יכולים לשאול את החברים שלכם בפייסבוק והם ישמחו לתת לכם שמות של מובילים מצוינים, אבל אתם גם צריכים לדעת מה לשאול אותם כדי לוודא שאתם מדברים על אותו דבר. מובילים של השוק המוסדי בעיקר יהיו טובים פחות להובלת דירה בכל גודל שהוא, ולהפך. חברת הובלות בוריס ומיכאל ממליצה לכם לשאול את הממליץ כמה שאלות ליתר ביטחון, כדי לוודא שאתם אכן מדברים על מישהו שיכול לסייע לכם ולתת לכם את השירות הטוב ביותר. לכן, שאלו אם מדובר במישהו שיש לו ניסיון בהובלת דירה כמו שלכם. אם אתם צריכים דווקא מובילים למשרד ציינו זאת ובדקו עם המוביל אם אכן יתאים לו גם להוביל את המשרד שלכם, אם הוא מתמחה בעיקר בהובלות דירה.

איך לבדוק המלצות?

כשאתם מקבלים המלצה על שירותי הובלת דירה שנראים לכם, בדקו לאחר ההתאמה לצרכים שלכם גם את הצעת המחיר ומה היא כוללת. הצעת מחיר חייבת לכלול בעיקר את הפירוט של כל התכולה שלכם. זה חייב להתייחס ישירות לרהיטים, מכשירים חשמליים כבדים, ארגזים ושקים, ובעיקר אם יש לכם חפצים מיוחדים שחובה להוביל בצורה אחרת, מאובטחת יותר. בשביל זה אולי תידרשו להוסיף תוספת מחיר, כמובן, אבל זה חייב להיות מצוין כבר בהתחלה, כדי לוודא שלא תישארו ביום ההובלה ללא מוביל רק משום שיסרב לעשות את העבודה אם לא תשלמו לו תוספת. זה חיוני מאוד לדעת הכל מראש ובכתב.

ביטוח וציוד מתאים

חברות הובלה מומלצות מחזיקות בדרך כלל ציוד הובלה מתאים לכל צורך. זה יכול להיות מנופים מיוחדות ורמפות, עגלות ועוד, וכל מה שנחוץ להובלת התכולה שלכם בבטחה וללא תקלות. שאלו את המוביל שאתם בודקים מה יש לו בציוד שיכול להתמודד עם התכולה שלכם, ואם יש לו ביטוח. ביטוח תכולה והובלה הוא קריטי משום שלמרות שבוודאי לא ינסו לעשות את זה בכוונה, עדיין קורות תקלות ותאונות. מישהו חייב לפצות אתכם וזה חייב להיות הביטוח. ללא ביטוח אתם לא יכולים למעשה לסמוך על אף אחד והמחיר הנמוך רק יוכיח לכם זאת. בקשו לדעת אם יש ביטוח ועד איזה סכום, כדי שתהיו רגועים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here