שירותי שמירה ואבטחה

0
211
קרדיט PIXABAY

אי אפשר לדמיין היום שום ארגון, חברה או מוסד כלשהו ללא שירותי אבטחה שמספקת חברה מיומנת ומנוסה, במגוון גדול של אמצעים. אבטחה של מקומות עבודה כמו גם אירועים שונים היא מחויבת המציאות באופן שוטף ולא רק בהזדמנויות מיוחדות שבהן נדרשים שומרים על מנת לכוון את תנועת הקהל ולאבטח מתחמים מיוחדים. כבר שנים רבות שהשמירה על מפעלים, חברות ומבני ציבור ומסחר הולכת ומתהדקת לנוכח הסכנות שגוברות בפשיעה ביטחונית והפלילית. כל מקום עבודה זקוק לשירותי שמירה ואבטחה של 24 שעות ביממה במשך כל ימות השבוע משום שרמת הביטחון האישי ושל מקומות שונים הולכת ומידרדרת מדי יום, ואין אפשרות להתמודד עם זה ללא שירותי שמירה אמינים ומקצועיים.

אבטחה מקיפה בכל אמצעי אפשרי

היום, אבטחה היא הבסיס של כל ניהול שגרה בטוחה בכל מקום. אפשר להציע לכל אירוע ולכל מתחם מעטפת מקיפה של שירותי שמירה גם במקום עצמו וגם באמצעות יחידות סיור דו-גלגליות שמגיעות במהירות לכל מקום במהירות הרבה ביותר. היחידה המיוחדת מצוידת בכל המכשור המתקדם הנדרש כדי להתריע, לגלות ולהזעיק עזרה במקרה הצורך, מלבד האופנועים המתקדמים ביותר, כמו אמצעי קשר, צילום ואמצעי ניטור וג'י-פי-אס. יחידה זו מבטיחה שמירה מקרוב בכל שעות היממה ולכל מרחק מבלי להחמיץ אף גורם שיש לטפל בו בזמן ובשטח. היחידה מקושרת למוקד שמקבל ממנה קריאות בכל עת ומטפל בכל בעיה שצצה מיד עם היווצרותה.

אבטחה לאירועים מיוחדים

אבטחת אירועים מיוחדים מתחילה בלימוד השטח ובניית תכנית שמירה ואבטחה מתאימה, עם כוח האדם המקצועי והמנוסה בכל נקודה שבה יש חשש לחיכוך לא רצוי או לבעיה. מלבד זאת, האבטחה מבטיחה את כניסת הקהל המוזמן והרצוי בזמן וללא עיכובים או שיבושים ותקריות. תנועת הקהל החלקה מובטחת באמצעות הזרמתה מהשקרים פנימה ופיקוח צמוד בכל זמן האירוע. כל הפעולות נעשות תוך כדי תיאום עם הגורמים האחראיים וההנהלה, על מנת להבטיח את התנהלות האירוע בצורה תקינה וללא תקריות: תכנון ויישום תכנית השמירה, הקמת נקודות בידוק, טיפול בכרטיסים ובבדיקת הקהל המתאים להיכנס וסינון גורמים לא רצויים, הפעלת סדרנים והושבת הקהל, תיאום וקשר עם גורמים אכיפה כמו משטרת ישראל במקרה הצורך.

פרויקטים מיוחדים ובקרה

שמירה נעשית גם באירועים ובפרויקטים מיוחדים כמו תחנות היסעים, אירועים לילדים ובכל פעם שנדרשת שמירה מיוחדת לרגל תגבור או משימה מיוחדת. השומרים, המאבטחים והסיירים של החברה מגיעים לכל מקום מבצעים פריסה מתאימה על מנת לספק את השירות הטוב ביותר לכל לקוח.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here