שיש או גרניט? כך תבחרו מצבת זיכרון

0
1625
שיש או גרניט? כך תבחרו מצבת זיכרון
קרדיט: אדם ואבן

עם פטירתו של אדם קרוב אתם עסוקים במנהגי אבלות שונים ובין השאר נדרשים לבחור מצבת זיכרון ייחודית שתנציח את זכרו. עבור רבים זוהי ההזדמנות לתכנן מצבה מיוחדת במינה שמטרתה להנציח תחביב, פן מסוים באישיות או חלק משמעותי בחייו של הנפטר. אם גם אתם מחפשים דרך שונה לזכור את מי שהיה עד לפני כמה רגעים חלק מרכזיים בחייכם, יש לכם כמה דרכים לעשות זאת. וזאת, תוך סיועם של אדם ואבן.

אפשרות ראשונה: מצבה קלאסית

יש היום מגוון רחב של סוגי אנדרטאות שמהן תוכלו לבחור, וכל בחירה שתקבלו יכולה להיות טובה. גם אם נדמה לכם שמדובר במצבה קלאסית שמזכירה רבות אחרות, הרי שאת המקוריות והייחודיות תוכלו לשלב בטקסט עצמו. כך תוכלו לצטט שיר שהיה אהוב במיוחד על המנוח, להנציח אנקדוטה מחייה של האישה שהלכה לעולמה או לספר בכמה מילים על הייחודיות של מי שהיה ואיננו עוד. כדי להבטיח עיצוב איכותי, טקסט מדויק ואנדרטה מרשימה שאליה תחזרו מדי שנה, תוכלו להתייעץ עם הצוות המקצועי של אדם ואבן, ולקבל את ההחלטות הטובות ביותר עבורכם – ועבור האדם הקרוב אליכם.

אפשרות שניה: מצבה אומנותית

מי שרוצה להעניק למנוח פינה מיוחדת במינה יכול לעשות זאת ולתכנן מצבה מרהיבה מבין שלל מצבות אומנותיות. התחום הזה זוכה לפופולריות רבה בשנים האחרונות, בעיקר משום שרבים מבקשים להנציח את הוריהם בצורה ייחודית או לזכור את בן (או בת) הזוג בדרך מקורית ושונה. זו יכולה להיות מצבה עם עיצוב בלתי רגיל או מצבה קלאסית המשלבת עיטורים מיוחדים כדוגמת כלי הנגינה האהוב על הנפטר. רק אתם יודעים מה היא הדרך הטובה ביותר לזכור את האדם שאהבתם, ואיך תרצו להנציח את זכרו גם לטובת הדורות הבאים אחריכם.

סוג האנדרטה שתבחרו לעצב

בין אם אתם בוחרים במצבת זיכרון קלאסית ובין אם תחליטו לעצב מצבה אומנותית ומיוחדת, כדאי להשקיע את המחשבה בבחירת חומרי הגלם המרכיבים אותה. מצבה אבן נחשבת לאחד הפתרונות היעילים והאיכותיים ביותר, גם משום שהיא מאפשרת לכם לעצב אנדרטה מרהיבה וגם משום שהיא חזקה ועוצמתית. איכות זו חשובה כדי להבטיח מצבת זיכרון שתישאר יפה ומרשימה לאורך שנים, גם לנוכח שינויים קיצוניים במזג האוויר וחשיפה ממושכת ללכלוך, אבק ומפגעים סביבתיים אחרים. לקבלת ההחלטה הנכונה עבורכם תוכלו להתייעץ עם בונה מצבות מקצועי, ועם הניסיון הרב של אדם ואבן הבחירה שלכם תהיה מדויקת ואיכותית יותר. אתם מוזמנים לבחור את המצבה המתאימה עבורכם בטלפון 0522-797554.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here