תהליך השכרת יאכטה לסקיפרים: מה כדאי לדעת

0
215
קרדיט לתמונה Freepik

יש לכם רישיון סקיפר, וכעת אתם מבקשים לשכור יאכטה ביוון ולצאת עם המשפחה או חברים  להפלגה בים התיכון. לפני שאתם מזמינים יאכטה כדאי לכם להכיר את ההליך המחכה לכם.

קודם כל עדיף לקבל סיוע מקצועי בנושא

ברשת האינטרנט תוכלו למצוא אתרים בינלאומיים לאיתור יאכטות להשכרה ביוון ומקומות שונים בעולם, בתאריכים המועדפים עליכם. יחד עם זאת, בכדי לדעת באיזה חברה לבחור, כדאי לכם לפנות מהארץ לחברה ישראלית שתסייע לכם בנושא ותספק לכם מידע לכל שאלה בעיה שתעלה. חברה כזו תוכל להמליץ לכם על חברת השכרת יאכטה לסקיפרים , ואיך להימנע מטעויות בתקשורת עימה. כמו כן היא תסייע לכם בבחירה של יאכטה מתאימה מבחינת סוגה וגודלה בהתאם למספר נוסעים, תקציב והעדפות אישיות.

החברה גם תעזור לכם להבין איזה ציוד יש לארגן, ותסייע בתכנון מסלול הפלגה שלם, עם נקודות עגינה מומלצות, אתרים שכדאי לבקר בהם ואפילו מסעדות שכדאי לאכול בהן.

נקודות חשובות בהליך השכרת יאכטה

השכרת יאכטה לסקיפרים שונה במהותה מהשכרת יאכטה עם צוות, והיא מורכבת מהליך יותר מעמיק ומשורה של פרטים שיש לברר ולבדוק. לפניכם עוד נקודות חשובות שכדאי להכיר במידה ואתם סקיפרים המתכננים להשכיר יאכטה.

עדיף להשכיר יאכטה מחברה וותיקה, מוערכת ומוכרת גם אם מחיריה יותר גבוהים מחברות קטנות וחדשות בתחום. זאת במטרה להבטיח את איכות היאכטה שתשכירו ושהינה במצב תחזוקה לא פחות ממצוין.

  • בררו כמה שיותר פרטים על היאכטה שאתם משכירים, מאפייניה, צורכי תחזוקה שלה, וכדומה.
  • בדרך כלל תקבלו את היאכטה בשעות הצהרים של יום ההזמנה כשהיאכטה מסודרת ונקייה כמו שצריך. יחד עם זאת, יש מקרים בהם הליך קבלת היאכטה מתעכב בגלל בעיות שונות, ואז יש לחכות לקבלתה בסבלנות. 
  • אם אתם מפליגים מאתונה תוכלו לערוך מראש את הקניות און ליין, לציין את שם חברת ההשכרה ושם היאכטה, ולקבל את המצרכים ביום ההפלגה ליאכטה עצמה.
  • בעת קבלת היאכטה תדרשו להציג במשרדי החברה רישיון משיט 30 תקף, לחתום על חוזה הכולל אחריות על היאכטה, ולחתום על פיקדון לכיסוי עצמי של נזקים ליאכטה, עם פרטים של כרטיס אשראי בסכום שלרוב נע בין אלפיים לארבעת אלפים יורו.
  • ניתן להקטין השתתפות עצמית לנזקים למאות יורו על ידי תשלום נוסף, פעולה שמומלצת בהיותה מפחיתה דאגות ולחץ בעת ההפלגה.
  • מרבית חברות ההשכרה מבקשות תוספת מחיר לפרטים נוספים שחלקם בגדר חובה וחלקם בגדר אפשרות כמו ניקיון סופי, מגבות, מצעים, השכרת מנוע דינגי, ראוטר לאינטרנט, השכרת סאפ או קיאק ועוד.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here