תכנון גינה חוסך זמן ועבודה – איך? כנסו לקריאה!

0
190
תכנון גינה
credit: canva.com

תכנון גינה

הרבה זמן שאתם חושבים לעצב את הגינה שלכם ולהפוך אותה למקום שיהיה לכם נוח לשבת בו, לשוחח, לשתות את הקפה של הבוקר וליהנות מהאוויר הנעים בשעות הערב. אך הגינה שלכם היא לא המקום הנעים בבית, ואתם מרגישים שתוספת עיצובית יכולה לשנות פלאים את התחושה שלכם. מאיפה מתחילים? השלב הראשון הוא תכנון גינה. מה הייתם רוצים שיהיה בה? אילו אביזרים? האם סגנון העיצוב יהיה אורבני, טבעי או תואם לעיצוב הביתי שלכם? השאלות האלו הן חשובות לתחילת התכנון. ככל שתתכננו יותר מוקדם, כך תוכלו להגיע יותר מוכנים לאיש המקצוע שילווה אתכם בתהליך, ויעזור לכם לבנות תכנית מדויקת לכם. כפיר פישר אדריכלות נוף מומחה בעיצוב גינות בהתאם לצרכים ולרצונות שלכם, הוא יכול לשדרג את הרעיונות שלכם ולהוסיף המון ידע מהניסיון שהוא צבר בעיצוב גינות לאורך השנים.

תכנון גינה חוסך זמן ועבודה

ככל שתקדימו לתכנן את העיצוב של הגינה שלכם, כך תוכלו לחסוך המון במענה על השאלות של איש המקצוע שתבחרו. שכן, לעיתים אנשים פונים לאיש מקצוע לפני שהם החליטו ביחד על הסגנון והאופי של העיצוב ולאחר מכן הם מתקשים להחליט מה יהיה האחד שמתאים להם. לכן מומלץ לפני שאתם פונים לאיש מקצוע שמתמחה באדריכלות חוץ לגבי תכנון גינה, שתרשמו את כל הפרטים שהייתם רוצים שיתקיימו בגינתכם, ובכך תוך כמה מפגשים תתגבשו יחד עם תכנית ותצאו לדרך משותפת ועיצובית של הגינה שתהפוך במהרה למקום שלא תרצו לצאת ממנו.

מימוש החלום מתחיל מתכנון ועיצוב נכון

תכנון גינה הוא תהליך ארוך, אך משתלם. הוא מתחיל מאפיון ראשוני שתעשו ולאחר מכן, תכנון ארוך יותר שממצא את כל מה שחלמתם. הדרך לעצב ולתכנן את גינת חלומותיכם היא כיפית, תוכלו לבחור את כל הפרטים הקטנים שתמיד רציתם שיהיו בגינה, כלשכל אחד מהם יהיה את הייחודיות שלו, משבילים, מפלסים, פרגולות ופינות ישיבה ועד לצמחים, פרחים, בריכת נוי או דגים שיוסיפו מראה שונה ואחר משאר הגינות שאתם מכירים. כל משפחה מדמיינת בצורה שונה את העיצוב, ושלכם צריך להיות תואם לאופי ולאורך החיים שאתם מנהלים.

 

לסיכום, כפיר פישר אדריכלות נוף שם דגש על תכנון אך גם דואג לפרטים הכי קטנים בעיצוב. יחד עם הניסיון שהוא צבר לאורך השנים, הוא יכול לתת לכם רעיונות ולחדד אותם ביחד איתכם לעבר העיצוב הסופי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here