‏ גם תרופות יכולות לייצר בעיות רפואיות

0
294
credit: pixabay

‏שימוש בתרופות הוא אולי פתרון לבעיות פיזיולוגיות ‏נפשיות שונות שאנחנו מתמודדים איתם במהלך השלבים השונים של החיים. ועדיין, לעיתים רבות מאוד, שימוש לא נכון בתרופות מרשם עלול להוביל למצב של שימוש יתר ואפילו התמכרות, כך שאתם מידרדרים עוד יותר את המצב שלכם ואפילו פוגעים בבריאות. כדי להתמודד עם התמכרות לתרופות מרשם צריך לפנות לעזרה אנשי הצוות המקצועיים של ‏אז אחד לאחד ‏מרכז גמילה מסמים ואלכוהול, ולבנות תוכנית העבודה הרצויה לכם בהתאם למצב שבו אתם נמצאים וליכולות שלכם.

הצורך לקבל עזרה – יכול לגרום לכם להתמכרויות קשות

‏לפניו, השימוש בתרופות הוא פתרון קל ונוח מאוד להתמודד עם בעיות כמו כאבים כרוניים או מחלות קשות אחרות. יחד עם זאת, בשל חוסר פיקוח ושימוש לא אחראי אנחנו רואים בשנים האחרונות לא מעט אנשים אשר מגיעים אל מרכז גמילה מתרופות מרשם ומבקשים לקבל עזרה מקצועית כדי להתמודד עם בעיות התמכרות בעקבות שימוש מוגזם בתרופות. ולכן, צריך לקחת ברצינות את כל הנושא של תרופות מרשם ולדאוג לפיקוח ובקרה או לקבל עזרה כאשר אתם לא שולטים במצב

הליווי הנכון שיוצר איזון בחיים שלכם

ברגע שאתם מזהים התנהגות לא נכונה ושימוש לא אחרי תרופות מרשם אתם צריכים לעצור הכל ולקבל עזרה. באופן כללי טיפול בהתמכרויות הוא עניין של לקחת אחריות, ‏ואם המטרה שלכם היא לשמור על אורח חיים כמה שיותר בריא, אז ‏טוב מאוד לקחת אחריות ולקבל את הטיפול הנכון ויפה שעה אחת קודם. ‏הכלים והמיומנויות שעומדים לרשותם של אנשי המקצוע שונים הם רחבים מאוד, והם יציעו לכם את סוג התהליך הנכון ביותר למצב שבו אתם נמצאים, כך שתוכלו להתמודד עם הבעיה.

כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להתריע

‏כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לקבל טיפול הוא לבקש עזרה. עדיף להתריע מראש על הבעיה שלכם מאשר לגלות שאתם פוגעים בעצמכם לטווח ארוך. ואם יש לכם חששות או בעיות לאורך הדרך, אז אנשי המקצוע של מרכז הגמילה ישמחו לתת לכם את הליווי שאתם צריכים לקבל באופן פרטני.

‏הצוות המקצועי של מרכז אחד לאחד ‏לומד את הצרכים השונים של כל אדם ונותן לכם את הכלים והמיומנויות שאתם צריכים בשביל להצליח לייצר את הדרך להחלמה גם כאשר מדובר על בעיות התמכרות לתרופות מרשם. אז אל תוותרו על הליווי האישי ואל הידע והניסיון המקצועיים, אם המטרה שלכם היא להחלים באופן מלא. ‏לפרטים נוספים ויצירת קשר ‏077-2202565.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here