לעשות כסף מהגג ומהשמש- זה אפשרי

0
146
מערכות סולאריות מסחריות
קרדיט:pixabay

יוקר המחיה בישראל שרק הולך ועולה גורם לכולנו לחשוב היטב מה אנחנו יכולים לעשות על מנת להישאר עם הראש מעל המים ולהיות במצב כלכלי מאוזן ולא להיכנס למינוס שרק הולך ותופח. האפשרות הראשונה שכולם חושבים עליה היא צמצום בהוצאות, אך בין אם אתם אנשים פרטיים ובין אם בעלי עסקים, אתם בוודאי יודעים שהדברים אינם פשוטים וזאת בין היתר, שוב, בגלל יוקר המחיה שלא מפסיק לעלות. לכן, רבים פונים לאופציה חלופית שיכולה להיות מועילה הרבה יותר והיא הגדלת ההכנסות. ישנן דרכים רבות להשקעה, אך ברובן ישנו גם סיכון להפסד או שהדבר כרוך בבירוקרטיה. אם יש לכם גג, במיוחד כזה ששטחו הוא 80 מ"ר ומעלה, אפשרות נהדרת להכנסה קבועה מחכה לכם ממש מבר לפינה: שימוש באנרגיה סולארית המחליפה חלק מצריכת החשמל שלכם וכאשר צריכת החשמל נמוכה מהאנרגיה שמופקת באמצעות המערכת הסולארית- תוכלו גם להרוויח כסף.

להרוויח מימים רבים של שמש

שימוש באנרגיה סולארית בישראל וניצולה בצורה הטובה ביותר שיש היא מתבקשת ממש. לכן היום העניין תפס תאוצה. יותר ויותר משפחות וגם עסקים מתקינים פאנלים סולאריים אשר באמצעותם הם יוצרים הכנסה נוספת ואף צמצום בהוצאות. בישראל ישנם ימים רבים של שמש והקרינה החזקה מספקת אנרגיה סולארית בכמות גבוהה מאוד. ממש כפי שבמדינות בהן יש רוח הדבר מנוצל לטובת ייצור אנרגיה, כך אצלנו הכרחי ממש לנצל את אנרגית השמש עד כמה שאפשר. התקנת מערכת סולארית על הגג אינה מורכבת. היא כוללת את התקנת הפאנלים הסולאריים הקולטים את אנרגיית השמש וממיר אשר ממיר את אותה אנרגיה לחשמל. במיוחד בשנים האחרונות המדינה מעודדת מאוד את הדבר כך שישנן הקלות רבות מבחינה רגולטורית וגם מבחינת תשלום מס למשקיעים בתחום.

התקנת מערכת סולארית מסחרית – הגדלת הכנסות משמעותית

אם יש לכם גג אחד או יותר בעלי שטח גדול  תוכלו להרוויח מכך ממספר כיוונים. מערכות סולאריות מסחריות הן מערכות סולאריות בהספק של 15  קילו וואט וממעלה. מערכות אלה הן רחבות היקף ומיועדות לגגות ששטחם 150 מ"ר ומעלה. ניתן להתקין אותן על מפעלי ייצור, מבנים חקלאיים ואף מוסדות חינוך. מערכות אלה מאפשרות הן לייצר חשמל לשימוש עצמי וליהנות מחיסכון בחשמל. ניתן להגדיל עוד את ההכנסות באמצעות כניסה למסלול הסדרה מול חברת חשמל שמאפשר ייצור ואף מכירה של חשמל, מה שהופך להכנסה פסיבית משמעותית מאוד. מעבר לכך הדבר מהווה דרך להשבחת הנכס ולהעלאת הערך שלו, זאת כמובן בנוסף להתגייסותו של העסק למאמץ לניצול אנרגיה ירוקה. חברת מאורות מתמחה בהתקנת מערכות סולאריות בכל סדר גודל, החל ממערכות קטנות המיועדות לצרכנים פרטיים ועד מערכות מסחריות רחבות הי

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here